Tre gutter, en jente og spire Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Dere som er omtrent like langt på vei, hvor ca kjenner dere livmor nå? Min går ganske nøyaktig til navlen. Husker ikke fra de andre hvor langt den var kommet å denne tiden.. Føler meg så mye større nå enn med de andre, men kanskje det bare føles sånn
ble_mamma_6august 09 Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 jeg er 17+0. livmor er rett under navelen
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2009 .. da stemmer nok størrelsen hos meg også.. er nok heller litt mere å "ta i" som gjør magen større denne gangen hihi. Godt å vite.
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Jeg er 17+0 i dag, og den ligger rett under navlen. Målte SF-målet selv med målebånd i dag for moro skyld og kom til et mål på ca 17,5 cm, noe som stemmer ganske bra med at jeg pleier å ha større SF-mål enn normalt med barna mine :-)
ble_mamma_6august 09 Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 jordmor mener jeg er lengre på veg da, men tror ikke på henne Er førstegangs oxo
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2009 Kanskje magen er litt stor likevel da jeg har iallefall ikke lengre på vei enn jeg tror. Spennede å se på UL 19 mars. Kanskje det blir en stor baby på oss
ble_mamma_6august 09 Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 jeg har vært på ul allerede 3ganger pga blødninger... så den er ikke for stor mn kan godt være lengre på veg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå