Gå til innhold

Fødselsgave til fedrene


Tingling29

Anbefalte innlegg

Har skjønt det sånn at det stadig er mer vanlig at fedre kjøper fødselsgaver som vi mottar når vi har "levert" varen ; ) Vet ikke hvor utbredt og vanelig det egentlig er, men i mine omgangskretser er visst dette den største selvfølge. Ikke det at jeg har noe mot denne tradisjon, syntes derimot veldig det er veldig stas og velfortjent med en oppmerksomhet når den lange reisen er fullført.

 

MEN, når jeg oppsummerer de 8 månedene som nå har gått, skal det vel sies at min samboer har hatt en del utfordringer og stått på mye for at jeg og han i magen skal ha det bra. Syntes derfor det er helt naturlig at han får en liten påskjønnelse han også : )

 

Noen som har gode forslag til symbolsk gave som kan gjøre far litt ekstra stolt over hans deltagelse? Eller gave som kan være ekstra nyttig for far når ma kommer hjem fra sykehuset?

 

En strålende dag ønskes dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for et veldig godt råd.. Ja, disse ferdrene trenger en gave de også.. Tror ikke jeg har vært så lett å bo med disse månedene. Virker av og til verre og stå på utsiden og se at den du er glad i har det vondt og tøft.

 

Men hva de skal få.. Hmmm.. Det er litt vanskelig... Billetter til en konsert eller noe han kan gjøre med gutta? Noe til bare han ihvertfall!!

 

Igjen tusen takk for godt råd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vår førstefødte kom til verden gav jeg min kjære en kortholder hvor det er gravert inn navnet til sønnen vår og fødselsdatoen hans på forsiden, og på baksiden står det : Vi er så glad i deg!

 

Ble naturlig nok en gave han fikk litt etter fødselen, siden jeg jo ikke visste når gullet kom...men det falt virkelig i smak ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg om at fedrene trenger en fin liten gave som "takk for trofast følge"!

 

Jeg har kjøpt en liten moderne støpt figur til mannen min. Den er utformet i beige og brune farger og avbilder en mann som holder sin nyfødte i armene men kvinnen som står bak og holder en støttende hånd på skulderen! Navnet på designeren er Susan Lordi og serien heter Willow Tree! Det finnes en annen figur som også er nydelig, hvor faren sitter med den nyfødte på fanget! Kan ses på: www.willowtree.no

 

Symbolsk og fin - vi ble enig om at vi ikke skulle bruke tusener på gave til hverandre når vi får et barn som gave til oss begge! Også ha jeg en myk mann som jeg vet kommer til å sette figuren på nattbordet eller kontorpulten sin og smile ømt hver gang han ser den!

 

Håper du finner noe fint til din samboer! :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var utrolige fine ja!

 

Tusen takk for tipset, har allerede pekt meg ut butikk så jeg kan dra og ta en titt neste uke ; )

 

Fin dag ønskes til alle dere fra

BIG MAMA som nyter sengen en sen lørdagsmorgen (samboer er på guttetur til fjells, og jeg nyter litt alenetid, kan bli veeeeeldig lenge til neste gang har jeg konkludert med, hi hi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...