Gå til innhold

Hva slags bil(er) kjører dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat bytta til Ford Focus 2007, mørke grå. Kjemegod bil så langt ihvertfall:) Hadde en Ford Mondeo 1994, mørke grønn.

Så nå har jeg nyere bil enn pappa. Det liker han ikke helt:) Men hans bil er vel 3-4 ganger så dyr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to Audi A4 - en stv og en sedan, bytter litt på hvem som kjører hvilken;o) Husker ikke helt årsmodell...men tror det er 2004 og 1999...

Skrevet

Kjører Passat stasjonsvogn 1,9 TDI 2004 mod, veeeeeldig fornøyd :-)

Skrevet

16 år gammel volvo 940 som er håpløs på vinterføre og alfor varm om sommeren.

Drømmer om 4hjulstrekk og klimaanlegg ja... Sukk..

Skrevet

Toyota Landcruiser VX, 2001 modell, grønn.

Mitsubishi Pajero, 4 seter, 2001/1985 mod (ombygget, på 33" hjul), kortversjon.

Skrevet

Jeg; CGV. Elsker den bilen! Om det hadde vært mulig, så hadde jeg giftet meg med den, men i følge norsk lov så er det ikke lov å gifte seg med bilen sin. Sjokk!

Han; Honda Civic. Jeg hater den bilen og håper den dør snart. Pokker meg på tide hvertfall! '93 mod som han nekter å kvitte seg med.

Skrevet

Audi A6 Allround 2003:) Kjempe bil! Er utrolig fornøyd med den, i tillegg har den masse praktisk utstyr som gjør ting til en lek:) Fornøyd ja!

Skrevet

Vi har en Golf stasjonsvogn 2004 mod. som mannen bruker daglig og som er den bilen vi bruker når vi skal noe sammen. Ellers så har vi også en Fiat Bravo 97 mod. som er min og som stort sett kun brukes til og fra jobb for at jeg skal rekke og hente i bhg.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg har en ford focus 2005 mod (møkkabil), og gubben har en opel astra 2005 mod... MYE bedre enn min...vurderer å byttelåne :P

Skrevet

jeg kjører en saab ,97 mod:) kjempe fornøyd med bilen min jeg. Har hatt en del biler da.

Skrevet

vi har en opel astra 99 mod og en opel vectra st.vogn 2004 mod.

Skrevet

En Opel Vectra 2.0 16v (136hk) 1996mod, en Opel Omega 2.5 v6 1995mod (170hk), en Opel Vectra 2.0 16v turbo(330hk)..

Skrevet

og jeg kjører en snerten liten golf 2009 mod.. =)

Skrevet

Kjører en blå wolksvagen Sjaran 7- seter -02 modell.

I tilegg har vi en grønn chevrolet Tahoe -97 modell.

Skrevet

Vi kjører en 2006 mod. Mercedes B-klasse.1,7 l, 116 hk. Rød. Er superfornøyd med den. En av de beste bilene jeg har kjørt. Men om en måneds tid bytter vi den ut i en 2009 Skoda Oktavia St.v.1,4 l turbo, 122 hk, beige, fordi vi trenger bedre bagasjeplass nå som barn nummer to har kommet. Får også automatgir på den nye siden gubben sitter i kø 2 timer hver dag. Den nye bilen er om mulig enda bedre å kjøre enn den gamle:)

Skrevet

Citroen her også bare en C5 og en xantia :D

Skrevet

Vi kjører en Hyundai Elantra 1,5 2000 modell

Skrevet

Ford Focus stasjonsvogn 2007 modell. I en sinnsykt kul blåfarge.

Super bil!!

Også har vi en Renault Megane 1998 modell som en ekstra-bil.

Skrevet

Renault Scenic(?) 2001 mod. Kjeeempe god bil. Og av og til boble1 og av og til boble 2

Skrevet

skoda octavia, 2000 modell, er vel 1,6 l tror jeg

vi har også en toyota corolla 96 modell, men den har jeg ikke kjørt på lenge.

Skrevet

Ford Mondeo stv 2002mod.. beste bilen vi har hatt :)

Skrevet

Toyota HiClass HiAce, 1990 model. Fargen kaller jeg for "seafoam green" - nydelig farge. Veldig glad i den gamle bilen min og blir lei meg den dagen den dør.

Mannen har en 1995 Toyota Corolla stasjonsvogn, sølv farge, som jeg er IKKE glad i og ønsker å bli kvitt.

Savner veldig min 1988 Ford F-150 I-6 pickup truck, fargen burgundy. Den var absolut den beste bilen noensinne.

Skrevet

Jeg kjører Skoda Fabia, stv, 09 modell:)

Mannen kjører WV Passat, stv, 06 modell;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...