Musemor med tre søte små Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Nå er det puppe krig i USA. Kvinner vil ha lov til å amme offentlig http://www.aftenposten.no/meninger/signert/article2953117.ece Et lite utdrag: "I januar fikk spebarnsmødrene i Massachusetts endelig delstatens velsignelse til å amme offentlig da politikerne i Boston vedtok «loven til fremme av amming». Med den gamle loven risikerte kvinner å bli tiltalt for «uanstendig blotting» eller «usedelig oppførsel», hvis de åpnet bluseknappen og la babyen til. Ble de dømt, kunne de i teorien bli registrert som seksualforbrytere." Hallo, bli registrert som seksualforbryter fordi du matet barnet ditt????
Norwegian by injection Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Jeg bodde i Florida,USA fra minsteman var 4mnd.-9mnd. og ammet offentlig nesten hver dag. Jeg ble aldri arrestert...fikk kanskje et par rare blikk...men det blåste jeg i!
Musemor med tre søte små Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2009 Det som er så fint er at 41 stater har nå tillatt amming. Problemet var at tidligere kunne man bli registrert som seksualforbryter dersom man ammet barnet sitt offentlig. Vet ikke hvordan det er med Florida..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå