Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallen folkens

Stadig flere som spør om jeg ikke skal begynne å kjøpe utstyr til den lille jenten kommer, men jeg føler det er litt tidlig. Er i uke 20+0 nå. Vært på ultralyd og alt så fint ut, men likevel redd noe skal være gale. Når kjøper dere inn vogn, senger, stoler, stellebord og sånne ting? Og gode ideer til hvor man kan få kjøpt det i Bergensområdet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist så ventet vi til tre måneder før termin.

Bortsett fra med vogn: fordi det var det mine foreldre som kjøpte og de gav oss en Silvercross-vogn. Den kom tidligere i hus.

Skrevet

heisann :)

Du har god tid! Men tror nok de fleste kjøper ting nå fordi de har lyst, og fordi det er så spennende og gøy ;) Jeg kjøpte faktisk vogn i går, men det er kun fordi jeg har tatt ut litt av feriepengene mine nå og jeg fant drømmevogna til en god pris på finn.no og måtte bare slå til. Vognene der forsvinner på dagen :)

Hvis du skal kjøpe ting brukt så ville jeg tatt meg en tur på finn.no og sett hva de har der. er ganske moro å iallefall begynne å titte litt :)

Ellers kan du bare søke på nettet etter babyustyr i bergen så dukker det nok opp noen butikker ;)

Skrevet

jeg er sikkert veldig tidlig ute.. har kjøpt seng alt nå. deilig da jeg sto opp idag og så den sto på rommet...

vogn kjøper vi i mai juni, og resten kjøper jeg når vi kommer over det, har penger osv...

Skrevet

Jeg og var tidligt ute.. kjøpte vogn å bilstol på januar salget. viste akuratt hva jeg ville ha. å når det kom på tilbud måtte jeg bare ha det.. stelle bord kjøpte vi nesten føl vi planla, fordi vi trengde en kommode på badet.. å da fant vi en som kan brukers som stellekommode med badekar osv når vi trenger det. og etter på en vanlig kommode.. vugge kom svigermor med som hun hadde på loftet fra sambo var liten.

kjøpte dyner i går fordi det er 30% på prinsess:) alltid en unnsjulling på å handle. tenker bare vis det skulle sje noe galt med bebisen nå.. så skal vi jo ha en unge uansett.. :)

Skrevet

vi har det meste etter frøkna.. men må kjøpe søskenvogn og den kjøper vi når engangstønaden kommer inn...det blir vel i april en gang tror jeg..

med frøkna begynte vi i uke 20 og utover og kjøpe ting.. var vel fordi jeg var så dårlig innimellom og slet veldig med bekkenhelvete og da var det greit og handle inn tidlig.. så man slipper og stresse på slutten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...