Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Var det noen som så henne på MGP igår?? Herregud hun burde definitvt sparke stylisten sin. Snakk om å være vulgær da. De melkesprengte puppene, skvisa inn i en umoderne altfor utringa kjole...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 javel? synes de fleste bildene du finner av mødre her på dib er verre jeg da.. Gjør vel ikke noe om man ser at hun har store pupper så lenge vi slipper å se hele puppen. Resten av antrekket var jo anstendig nok.. men er enig i at kjolen ikke var spes. fin ja:) men smaken er som baken..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Jeg syns faktisk hun så flott ut jeg! Deilig å se henne i noe annet enn igjensnurpa bestemorkjoler. ;o)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Synes hun alltid ser flott ut jeg!! Etter min mening er hun et skikkelig sunt og godt forbilde for unge jenter (og jenter/damer generellt egentlig) med sin kvinnelige figur med ordentlige former! Flere burde vært som henne.. You go girl!!!!!
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Hun er jo så flott...Folk blir jo aldri fornøyd. Først er det syting og klaging for det er så mange sylslanke, dårlige rollemodeller der ute. Som fører til at jenter får spiseforstyrrelse. Syntes en slik flott jente, med littegranne former bør settes pris på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå