Edelweis Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 jeg satt oppi spiral i oktober. og etter første gang klarte mannen å stikke seg på den tråden som henger ned. så jeg fikk den klippt litt kortere. men fortsatt var den like vond påsto han, så jeg klippet den en gang til. legen sa at det var umulig å klippe mere for den var nå så kort at han omtrent ikke så den. men fortsatt mener mannen at han stikker seg på den, å det skal vistnok være meget vondt. må jeg ta den ut nå da? noen flere som har opplevd dette?
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Ja, altså, de kan jo kjenne den. Husker da jeg hadde spiral så kunne jeg kjenne tråden selv om jeg kjente etter også... Om det gjør så vondt at han ikke orker ha sex, ville jeg vurdert å kvittet meg med spiralen. Da faller jo poenget med prevensjon bort egentlig...
£adybird Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Ellers så får han ta en penisreduksjonsoprasjon:) Sambo her kjente den å, men ikke hver gang. Vi gjorde ikke noe med det, siden det ikke var så plagsomt... Men vis det er så vondt at han ikke greier mer ville jeg ha fjerna den...
Pernille Sofie Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har faktisk måtte fjerne spiralen pgs at det samme problemet. Hvis man klipper den for kort vil man kjenne den mer.. så det skulle legen din ikke ha gjort, ble fortalt dette av min lege. Er tråden lang, vil den etter en stund legge seg inntil slik at man vil kjenne mindre til den. Men en kort tråd gjør saken værre. I mitt tilfelle kjente han den likevel også etter 6 mnd. Og nei, det har ingen ting med lengden på penis å gjøre. Har snakket med både legen og andre om dette. Og det er fordi tråden endten er for kort eller at den ikke ligger godt inntil. Men det er j en slags fisketråd eller ståltråd som min samboer mente da.. hehe.. Ikke behagelig. Vet om flere som har fjernet den pga dette. Vet ikke om du ble noe klokere..? Men en kort tråd er ikke å anbefale.. for da står den rett ut som en nål.. au.. og får ikke lagt seg inntil..slik en lang tråd ville gjort
Edelweis Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2009 joda jeg ble mye klokere. jeg får heller ta den ut da, å se meg om etter annen prevansjon. jeg trodde ikke det gikk an å kjenne den når den var så langt oppe jeg da. men takk for svar alle sammen. jeg får vel gå tilbake til legen å sette med i stolen en gang til jeg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå