Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Kom igjen få høre! Jeg er ikke noe fan av disse hjemmesnekra navnene som er laget for å virke mest mulig spesielle. Da særlig de som slenger på en -ias eller -ander på navn som ikke kler det.. F.eks Chrisander. Jentenavn er et kapittel i seg, det er så mye stygt der ute..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Kevin, mikael, Chrisander, chanel, michelle..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 cassandra, aleksandria, kevin, ian og andre engelske navn, høres bare dumt ut på norsk. Liker enkle litt trauste navn hjeg da.. Er og veldig lei av de vanlige topp 10 navna som emilie, sara, lukas o.s.v...men synes ikke de er stygge, bare lei:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Navn på r! Remi, Ronny, roar, raker, renate, rita, rune, ragnar, ragna, ruth, randi, runa, runar, rigmor, rannveig, ruben, roger.. Og sånne navn som er satt sammen slik at ingen skal ha like navn, men det ender med å høres helt forferdelig. Ayla, leanna, Emelie, Lias osv. Veronika, monica, katharina.. Forøvrig enig med alle over. Kevin ville jeg aldri kalt ungen min feks.
MamiK Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Noen som vet hvordan man kan rapportere en tråd? Denne tråden er forkastelig. Tenk å få høre at navnet ditt, som du ikke har valgt selv, stå i denne tråden? Eller navnet på barnet ditt? Ikke bland dere inn i hva andre kaller barna sine, da har dere VIRKELIG for lite å finne på! Mind your own bussines!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 Er vel ett fett hva andre mener om navnet ditt eller navnet på ungen din vel? Driter du ikke i det, har du et problem!!! Du er vel ikke 8??
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #10 Skrevet 1. mars 2009 Hvis du blir lei deg av at andre ikke synes navnet til barnet ditt er fint her inne så burde du holde deg langt unna dette forumet. Synes forøvrig man må få lov å like det man vil uten at noen skal bli støtt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #11 Skrevet 1. mars 2009 Å si at man ikke liker et navn er akkurat like ille som å si at man ikke liker en farge eller en matrett. Det dreier seg om smak! Og smaken er som kjent som baken. Ingen bør ta seg nær av det.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #13 Skrevet 1. mars 2009 Nei, Guttorm er jo dritkult! Det mener jeg faktisk! Takk for ide til mitt neste barn;)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #14 Skrevet 1. mars 2009 Tror ikke denne tråden blir sletta om du rapporterer den Alle som blir fornærma over at deres navn muligens står her, skaff dere et liv! Men til tema: Det er mange stygge navn ute og går! Her er min liste: Guttorm (okei, vil foreldrene barnet vondt? ) Sjur Preben Gard Ulf Torstein Arnhild gudrun Reidun Vibeke Jenny Åshild
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 1. mars 2009 #15 Skrevet 1. mars 2009 Jøss...her var det jo mange fine og greie navn jo. Tydelig at smaken er som baken. Syntes ikke Adolf Hilter og Vidkun Quisling ikke klinger så vakkert i mine ører:\
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #16 Skrevet 1. mars 2009 Birger Reidun Roger Ronny Borghild Øyvind
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #17 Skrevet 1. mars 2009 kjellfrid alfhild dorid dorill arnfinn gorm kjem ikkje på fleir i farta...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #18 Skrevet 1. mars 2009 Sjur, guttorm, njål, trym, elias, halgjerd, caleb, hugo,geir, ragnhild,. Ja det er mange andre navn også
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #19 Skrevet 1. mars 2009 Ronny. Kjenner bare helt motbydelige mennesker med det navnet. Og Linda.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #20 Skrevet 1. mars 2009 Njål og Sjur??xD finns det folk som heter det?? stakkars dem! Viljar- Lavrans- Birger- Borgar- Bjarne osv.. lista er lang! og når det gjelder jentenavn: dem som kaller jentene sine for eks; Bjørnhild- Magnhild osv.. Why?? virker jo ut som at dere egentlig ville ha en gutt!!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #21 Skrevet 1. mars 2009 Harry Ronny Jonny Tommy Da blir de jo krimineller Kjellfrid Bodhild Olga
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #23 Skrevet 1. mars 2009 Dorill? må en gjøre det så enkelt for små mobbere?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #24 Skrevet 1. mars 2009 kjellfrid, ugg! anton, kjiiipt, minner meg om amil i lønneberget! mille og andre slike forkortelsesnavn slike oppfunnede navn som egentlig ikke er navn, som carrosander, micheline osv navn som egentlig er klær eller byer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå