høno71 Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Er sååå fornøyd med familien min! Gutt 7 år, jente 5 år, mannen min og meg! Vi har det så bra sammen.....og nå kommer det en til! Føler det er helt uvirkelig selv om jeg vet det er en guttebaby inni den digre magen min, selv om han sparker og sparker så klarer jeg ikke å se for meg familielivet med 3 barn...! Håper så inderlig at barnet er friskt...tenker mye på hvordan dette kommer til å forandre/ påvirke familien vår uansett....føler meg veldig ansvarlig da det var jeg som tok iniativ til et barn til...er nok litt hormonell for tiden, mange tanker, gleder og gruer meg annenhver dag...!
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Hei du! Dette var som å lese meg selv! Vi har også 2 barn, ei jente som blir 10 år i april og en gutt som blir 7 år i oktober... Har det veldig bra. Hus og jobb og alt på stell, liksom. Ungene er blitt så store at vi merker dem nesten ikke. De er veldig selvstendige, klarer det meste selv. Og i helgene kan vi ligge litt utpå om vi vil det, ungene står opp selv, lager seg frokost hvis de er sulten......veldig kjekt egentlig. Har tenkt veldig mye den tanken "Hva er det vi gjør? Skal vi virkelig ha èn til???" Sa det til samboeren en dag...."Hva har vi gjort??! Nå må vi begynne heeelt på nytt igjen! Med nattevåk og bleieskift og alt det som hører til en liten tass!!" Den tanken skyver jeg fort bort. Har alltid ønsket meg 3 barn, tenker at 2 er èn for lite. Gleder oss kjempemye til den lille prinsessa vår skal komme. Har termin i april, så det er ikke lenge igjen nå. Og når hu først har kommet ut til oss, vil vel tiden fly avgårde. Ungene gleder seg masse også. Regner med jeg får masse god hjelp fra verdens flinkeste storesøsken!!! Nei dette blir bra, skal du se. Panikken kan til tider være litt kvelende, men se positivt på det. Og tenk på alle gode stundene dere kommer til å ha med barna deres! Vi er heldige som har disse søte små!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå