Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Lurer på en ting. Bruker du parykk? Synes du er så jævlig stygg på håret. Og du som likssom skal bli frisør? Du klarer faen meg ikke og fikse håret ditt en gang, hvordan i all verden skal du klare å ordne håret til noen andre. Huff, dagen utblåsning!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 vist hun bruker paryk hi så er det nok en grunn. å hva er det egentlig som er så styggt med det håret? helt vanlig kort hår med lugg ?
Kleint Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Sikkert en som er misunnelig fordi Veronica er så søt:) Unødvendig og barnslig inlegg! Synes du er fin jeg:) Veronica altså
oneLone Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Syns det er stygt gjort å henge ut folk direkte med navn/nick! Jeg syns du er veldig søt Veronica, og skulle ønske jeg hadde ditt hår
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Æsj, så mye dere juger. Hun ligner jo faen meg på en 12år gammel gutt!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #10 Skrevet 1. mars 2009 At det går an å være så ufin!!! og frekk... Syntes Veronica er kjempesøt.. Finn på noe bedre å gjøre dere som slenger dritt...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #11 Skrevet 1. mars 2009 Jada Veronica, slutt og snakk med deg selv.
b10na&lillegull Skrevet 1. mars 2009 #13 Skrevet 1. mars 2009 Er det mulig... Er det ikke voksne folk som er her inne?
Bøllefrød Skrevet 1. mars 2009 #14 Skrevet 1. mars 2009 betyr ikke at jeg prater med meg selv hi bare fordi ikke alle er enige med deg vettu.
Daglilje Skrevet 1. mars 2009 #15 Skrevet 1. mars 2009 Herregud, skjerp deg HI!! Veronica er jo kjempesøt!!!
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 1. mars 2009 #16 Skrevet 1. mars 2009 Hun er jo kjempesøt! Skaff deg et liv HI!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #17 Skrevet 1. mars 2009 Veronica har i hvertfall ikke parykk på bildene hvor hun er blond, får hårklippen og den fargen er det jeg som har fikset. så koslig å høre at det var styggt Dessuten hi så kan man vel ikke forvente at noen skal kunne noe i ett fag dem ikke har hatt noe om enda, hun begyner jo ikke på frisørskolen før til høsten. Veronica, ikke bry deg om hi du er så nydelig så Vi har foresten fått inn shampoen din i gjenn, har holdt av en til deg. jeg jobber mandag,onsdag og lørdag denne uken. Hilsen M**
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #18 Skrevet 2. mars 2009 Kva i all verda er dette for eit ufyselig innlegg, HI? Synes du bør bli mange hakk vaksnare før du tenkjer på å få barn i allefall.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #19 Skrevet 2. mars 2009 Kva i all verda er dette for eit ufyselig innlegg, HI? Hald den avskyelige oppførselen din unna oss andre her. Håpar verkeleg ikkje du skal oppdra barn med det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå