Gå til innhold

Dumt spm.. Men er dette normalt?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen kynnere tidvis som er veldig ubehagelige og vonde som jeg på en måte må puste meg gjennom.. Men nå de siste dagene når jeg har fått disse kynnerne så får jeg også vondt i rumpa..

Er det vanlig at man får vondt i rompa når kynnerne kommer?? Det er litt ala sånn knip i rompa på en måte.. hehe. Gjør jo vondt og sitte når de da kommer og stå blir da eventuelt krokbøyd..

Av alle merkelige ting man skal lure på en søndags morgen.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde det også slik i begge mine svangerskap. Hvor langt på vei er du? Jeg var veldig plaget med kynnere, men de gjorde ikke vondt i rumpa før helt på slutten. Tror egentlig det har sammenheng med bekkenløsning...iallefall satt "smertene" fra kynnerne på samme sted som bekkenløsningssmertene på meg:-/

Så enten kan det være bekkenløsning som gjør det, eller noe er på gang;-)

Skrevet

Får da ikke håpe noe er på gang.. Hehe.. Jeg er bare i uke 32.. =)

De kommer langt ifra regelmessig og er ikke så vonde som rier.., så tror nok ikke noe er på gang.. Men kan kanskje ha sammenheng med bekkenet ja.. Selvom det ikke er på samme plass jeg har vondt vanligvis.. Nå er det på en måte akkurat i rompa om du skjønner.. hehe.. Akkurat som når man har litt mageknip eller er veldig treg i magen.. Eller hvordan jeg skal forklare det.. =)

Skrevet

Kan det være premature rier?.....hadde kommet meg litt raskt til legen hvis jeg var deg...

Skrevet

Men vil ikke premature rier også komme nogenlunde regelmessige da??

For det gjør de ikke.. Har generelt mye kynnere.., ikke alle av de som jeg samtidig får vondt i rompa av.., men noen av de så er det sånn med.. At jeg på en måte må vrenge litt på stompen så jeg ikke sitter samtidig ..

Skrevet

Ja, hvis du bare er i uke 32, så vil man jo helst ikke at noe er på gang ennå;-) Det høres faktisk ut som bekkensmerter for meg, selv om de sitter i rumpa. Jeg fikk så vondt noen ganger at jeg nesten ikke fikk puste. Det kjentes nesten ut som det satt i tarmen, men legen mente det var bekkenet...bare at det forplanter seg.

MEN...jeg vill vært veldig obs på om det kan være premature rier allikevel. Ikke ha høy terskel for å dra en ekstra tur til føden! Man tar ikke noen sjanse når det tross alt er 8 uker igjen:-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg skal på kontroll til torsdagen.., og tenkte og høre med legen da.. Men tiltar de eller kommer mye oftere før den tid tar jeg bare en tlf ned..

Jeg føler ikke selv at det er noe prematurt.. , men skal jo følge med på det.. =)

Skrevet

De første riene som jeg kjente var ikke regelmessige, sykehuset trodde det var kynnere, men i og med at vannet hadde gått(De trodde ikke det var vannet heller i og med at det ikke luktet) og forsatte å renne måtte jeg ligge over til dagen etter. Iløpet av dagen fant de til slutt ut at uff da, ja det var nok vannet, og det var nok rier.

Hadde øvre vannavgang nemlig:)

Var 34 uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...