Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen for 4 dager siden, men den er ikke kommet.....fikk bittelitt blod på papiret på fredag, så regnet da med at mensen kom, men det gjorde den ikke!ikke hatt noe blod siden!tok g-test igår, men negativ! hva kan dette bety?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende at du har hatt forsinket el. Det har jeg hatt flere ganger. Syklusen var nøyaktig på timen, men etter jeg sluttet på pillen så var den oppi 45 dager på det lengste. Testet som en gal, men alle testene var negative.

Skrevet

nei,ikke forsinket el., testet positivt 9.februar!

Skrevet

Da vet jeg ikke.

Noen som har lav HcG prod i begynnelsen. Vent noen dager og test igjen.

Lykke til

Skrevet

men det blodet på papiret da?

er vel jeg som tenker for mye her:-)

Skrevet

Har vært der selv. Flere ganger.

Bare å smøre seg med tolmodighet og vente på den dagen testen er positiv.

Lenge siden du sluttet med prev? Hvilken type? Pøvd lenge?

Med første mann tok det 3 sykluser fra jeg sluttet på pillen til jeg ble gravid. Men da var to av syklusene oppe i 45 dager. Vet ikke om jeg hadde el da, for testet ikke.

Men forrige gang og denne gangen satt spira på første forsøk. Var nok også mere stresset om å få det til og at det skulle klaffe fort forrige gang. Kanskje derfor så ustabile sykluser.

Prøv å ikke stresse, og overtolke symptomer. (det gjør deg bare mer stresset)

Kan jo være mange grunner til blod på papiret. Noen blør når de har el, noen har festeblødning, noen spotter når de skulle hatt mens og de er gravide. Og sikkert mange fler.

Håper du får en positiv test ila de nermeste dagene:-)

Skrevet

sluttet på yasmin for 4 mnd siden! Får bare stresse ned og se hva som skjer!:-) Takk for svar

Skrevet

Jeg gikk også på Yasmin. Sluttet i desember og ble gravid i måneskiftet apr/mai.

Lykke til:-)

Skrevet

andre med erfaringer?

Skrevet

Når jeg gikk gravid med nr. 1 gikk jeg 1 uke over forventet mensdag før testen viste positiv. Så lenge mensen ikke kommer er det bare å tenke positivt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...