Gå til innhold

ahhh... at det går ann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben fant ut to timer før kvelden kom i går at han hadde lyst til å dra på fest... spurte meg hva jeg syntes.... og jeg svarte som jeg syntes.. at jeg egentlig ikke syntes noe om å sitte alene enda en kveld... men han fikk vel selv bestemme... ble egentlig litt lei meg for å skulle sitte alene... hadde jeg visst om det litt tidligere kunne jeg jo fått ei venninne til å komme eller noe... men han fikk selv bestemme... forstår at han har lyst.. har ikke vært ute her i hjembyen på lenge han... selvom han faktisk har hatt to helger på en mnd med full fest på fjellet i det siste da... Jeg dro på sykebesøk til pappa på sykehuset og før jeg dro sa han at han kom til å dra ut... men når jeg kom hjem hadde han ombestemt seg.... ble visst hjemme allikvel... han var gretten og sur det meste av kvelden... virket i så fall sånn... sa ikke mest! Skikkelig moro gitt! Er ikke det typisk! Jeg sa aldri Nei til at han skulle dra ut, men han spurte faktisk om min mening! arg... måtte bare få det litt ut her... så får vi se når hanvåkner om humøret er bedre! Han forventet vel at jeg skulle gjøre det verdt¨å være hjemme igår tenker jeg... men vi spiste middag og så på film og egentlig koste oss... men ble ikke mest romatikk akkurat... men men.. får se om det blir bedre idag da! Han skal ihvertfall få sove så lenge han vil, for det fikk jeg igår! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...