Gå til innhold

Vondt i rompa!!!

Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får vondt i halebeinet når jeg sitter... Kan det ha noen sammenheng med bekkenløsning??? Andre som har opplevd samme??? Kan ikke huske å ha hatt vondt i halebeinet når jeg gikk med første. Men har hatt det etter fødselen. Kanskje fått meg en trøkk da, i og med at det gikk så fort.

Har alerede nå (4+5) begynt å kjenne at bekkenet har begynt å krangle. Skal på første kontroll i uke 8. Får få henvisning til fysioterapaut da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde vondt i halebeinet en periode tidlig i svangerskapet,og har ikke merket noen spes bekkenløsning etter den perioden! det begynner å skrangle litt til tider nå,men med 24 dager til termin så skulle det vel kanskje bare mangle? hehe.. mener å ha hørt at det er ganske mormalt,men at det bruker å gå over etter en periode! min søster hadde likedann tidlig i sine svangerskap=)

Skrevet

Ok. Får håpe du har rett.

Takk for svar.-)

Og lykke til med fødselen;-)

Skrevet

Jeg anbefaler deg å gå til en osteopat, ikke bare aksepter at det skal være litt vondt. Osteopaten fikset mitt vonde halebein med noen få trykk, helt utrolig hvor lett det var å få ordnet det!

Jeg slet også voldsomt med bekkenet, fysioterapeuten klarte ikke å gjøre noe med det. Osteopaten derimot ga ikke opp og fant etterhvert ut at jeg hadde noen skiveforskyvninger i bekkenet og rettet opp dette.

Jeg kunne etterhvert kaste krykkene mine! I dette svangerskapet kjenner jeg overhodet ingen ubehag i bekkenområdet eller halebein.

Jeg anbefaler osteopaut på det varmeste!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...