Gå til innhold

Au au au!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er 28+0 i dag og har hatt noen rimelig kraftige sammentrekninger i livmoren de siste 12 timene... De er smertefulle og varer i ca 30-45 sekunder hver gang. Kommer med ujevne mellomrom, type 10-30 minutter mellom hver. Magen er beinhard!

Er dette sterke kynnere eller bør jeg reise en tur på sykehuset?

Blir litt småstressa av dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden og hør..

Er bedre og ring ein gang for mye enn forlite..

Skrevet

Og dette var visst grunn god nok til å komme inn... skal ta det rolig nå, få i meg frokost og dusje, så ta turen inn på Ullevål... Sikkert bare ubehagelige kynnere, men JM mente det var best å sjekke det ut lell... Skulle det mot formodning være rier, så er det ganske greit å få dem stoppet... uke 28 er litt vel tidlig

Skrevet

Du må fortelle hvordan det går!

Jeg har et par smertefulle tak innimellom jeg også, men det går flere dager mellom hver gang. Tror det bare er kynnere...

Skrevet

Du må oppdatere når du kommer tilbake fra sykehuset.... Satser på at det ikke er rier...

Skrevet

Hei! Er du kommet deg tilbake Maren? Off skremmede med slik smerter så tidlig, håper deg går bra med deg!!

Skrevet

Krysser fingrene for at det kun var kynnere.

Håper alt er bra med deg og tulla i magen :-)

Skrevet

Hei jenter,

Da var jeg tilbake... Dette ser ut til å gå helt fint :-) Legen kunne ikke helt slå fast hva som skyldes disse smertene jeg har, men vi etter noe som virket som en evighet og ultralyder opp ned og i mente, så fant de ut at snuppa har det bra, og livmortappen er tett som en propp. Livmorhalsen var lang og fin, så det er bra :-). Jeg må tilbake om dette ikke gir seg for å sjekke halsen om smertene vedvarer. Det er mulig livmoren bare er irritert på ett eller annet, jaggu ikke godt å si... Fikk iallefall streng beskjed om at terskelen for å ringe inn for kontroll skulle være lav.

Men en positiv ting som har kommet ut av dette er at morkaken ligger litt lenger opp enn den gjorde for ett par uker siden, så det ser ut til at jeg skal slippe å bekymre meg for placenta previa!!! jippppiiiiiiiiiiiiiiii

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...