Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #1 Skrevet 1. mars 2009 Jeg er gravid,i uke 25 og har også spiseforstyrrelser...slitt med det sien jeg var 13 ,men har ikke vært "syk" siden jeg var 18...er nå 24 ..nå de siste årene har jeg lagt på meg mye...er litt overvektig...ti kilo overvekt ca...men trives bra...er forsåvidt frisk sånn utenpå..men jeg føler meg veldig utilpass når jeg må veie meg under svangerskapet...det var aavvik fra å veie meg som gjorde at jeg greide å komme meg såppas..nå i mitt første svangerskap har jeg bare blitt veid en gang og dette var på første kontroll i uke 7...legen min har ikke veid meg flere ganger fordi han vet hvordanjeg reagerer på det..nå har jeg min første time hos jordmor på tirsdag og jeg er sååå utrolig redd for at hun skal veie meg:/ Jeg vet ikke om jeg har gått opp noe enda...kanskje noen kilo...fordi jeg sleit med hyperemesis de to-tre frøste mnd,men gikk ikke synlig ned i vekt. Er detnoen i samme situasjon her eller som kan fortelle emg om jeg kan slippe veiing hos jordmor pga min diagnose?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Si det til jordmoren, du:) Du er nok ikke den eneste. Og dersom du føler og ser ut som ganske "normal" gravid, så trenger en egentlig ikke veie. Det er viktigere å følge med på blodtrykk, vann i kroppen og urinprøvene. Vekten kan en egentlig drite i:) Bra du trives slik du er til vanlig:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 jeg er jo litt lubben..men legen var jeg hos nettopp og urin og blodtrykk og alt er fint..så sånn sett....håper jeg slipper veiing ja...huff..d er virkelig utrivelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå