Gå til innhold

Tips om gode ammebher??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt gode amme bher?

Syns jeg har lett overalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg klarte meg med de på spar kjøp med nr 1, i 2006, de var greie:).... nå har jeg også en fra lindex, men har ikke prøvd den enda..

Skrevet

Jeg synes KappAhl sine er gode. Det kommer helt an på størrelsen din og tror jeg. Jeg får så store amme-pupper at jeg ikke kan bruke spilebh mens jeg ammer, og da har KappAhl noen som støtter godt.

Skrevet

Jeg begynte med noen fra sparkjøpt sist. Men siden jeg har så små ammepupper ble det glipper osv i de.

Fant noen til 149 med spiler på kappahl som var gode på. De holdt resten av ammeperioden. Måtte bruke ammeinnlegg så lenge jeg ammet, så greit med ammebh hele veien for meg.

Skrevet

jeg sliter virkelig ang bh´er til vanlig.. må ha str 70g.. har ikke endret str til nå,er 19 uker idag,men det kommer vel. aner ikke hvor jeg skal få kjøpt ammebh´er!!!

Skrevet

Kjøpte 2 stk på H&M, med blonder øverst og spiler i.

Kr 149,- per stk.

Har begynt å bruke de allerede, kjempedeilige :-)

Skrevet

Det er jo veldig individuelt hva folk liker. Sist kjøpte jeg et par fra Sparkjøp før fødselen for det ble så veldig anbefalt her inne, men de passet meg ikke i det hele tatt og ble aldri brukt.

Jeg endte opp med et par fra Lindex som jeg liker veldig godt + en litt dyrere en fra Pikant (?), en sånn spesialundertøysforretning).

Jeg vil i alle fall anbefale deg å ikke kjøpe mer enn en før fødselen for brystene kan forandre seg ganske mye når du får mye melk og har startet ammingen. Det er iallfall min erfaring. :)

Skrevet

Takk for tips. :) Sliter litt med strl også, for er 70c til vanlig. Litt vanskelig å finne større cup enn C i 70. Da venter jeg iallefall med å kjøpe mer enn 1 til fødselen er overstått. :D

Skrevet

ett lite tips dersom man ikke får tak i amme bhr, fx som dere som trenger stooor str.... og man ikke får det i amme bh men kanskje heller i vanlige bhr...

hva da med de bhne man kan skifte stropper på, da kan man jo fx hefte av stroppen for å bøye ned bhcupen slik at man kan amme....

Skrevet

Mine bh'er begynte å bli små, så jeg tenkte at siden jeg måtte kjøpe ny så kunne jeg like greit bare ta en ammebh først som sist..

Jeg fant en på Lindex, en swegmark til 169 kr. Den var i bomull og hadde tykke gode stropper over skuldrene. Denne hadde spiler, men det gjorde hvertfall ikke meg noe.. Jeg er ihvertfall kjempefornøyd!! :)

Men jeg har forløbig kjøpt bare en, det kan jo hende brystene blir ennå større etterhvert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...