tullekopp Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Skulle vaske regntøyet til snuppa i dag, og bakpå et sånnt spesialvaskemiddel for impregneringstøy står det - maskinvask 150 ml !!!! 150 ml i vaskekammeret? Hele flaska er jo på 300 ml, noe som betyr at for å vaske 2 plagg bruker jeg halve flaska! Kan dette stemme? Er det ikke helt sykt! 100 kr koster det vaskemiddelet også!
Brugda Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Ja, jeg vet. Kjøpte en sånn flaske med vaskemiddel til Reimadressen, og den rakk bare til 2 vask, kosta vel rundt 100-lappen. Dyrt!
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Har fått beskjed om å bruke vanlig milo, jeg, til "gore-tex" plagg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå