Gå til innhold

Mange innlegg om bv her...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange innlegg om bv og også omsorgsovertagelse i denne spalten. Jeg syntes det er så forferdelig at mennesker ikke kan prøve å ta seg sammen slik at dette ikke skjer. Ser for meg lille 3 åringen ligge i fremmed seng og gråte på mamman sin. Nei, full skjerpings folkens. Egne behov til side slik at neste generasjon skal få vokse. Det er få år det er snakk om. Søk hjelp hos psykolog, få til gode praktiske løsninger slik at du føler at du har nok penger og nok avlastning. Dette kan dere klare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre ikke dette det går i, når BV snakker om omsorgsovertakelse.....

 

Da er det snakk om foreldre som ikke vil se sine egne begrensninger og feil. De klarer ikke å ta imot hjelpen de blir tilbudt. Ser ikke behovet for endringer, og klarer ikke å endre negative ting.

 

Og dette vet jeg mye om. Har selv frivillig kontakt med, og hjelp fra BV. Aldri vært snakk om omsorgsovertakelse her, likevel. Trenger ikke ta meg sammen, da. Jeg får hjelp til det jeg ser vi trenger her. Jeg krever og ønsker, og får.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...