basilikum Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Når dere snakker om våkenatt, hv mener dere da? Åssen er natta da?
futte (tm) Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Våkenatt er maksimum 2-3 timers søvn, mener jeg.
Pengetreet Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Når jeg må være oppe nesten hele natta. Er heldigvis skjelden så ille, kun når hun får falsk krupp. Å løpe inn og ut 5-6 ganger om natta kaller jeg ikke våkenatt. Slik har det vært her i perioder, men man sover jo imellomtiden.
Marsipan❤grisen Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 For meg er det også å være våken hele natten, iallefal til solen begynner å stå opp :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 når man er våken halve/hele natta... når jenta mi f.eks holdt det gående fra kl 17-03.30, og våknet igjen kl 6... da var det for meg en våkennatt. Har ALDRI hatt det med guttungen på 18 mnd, heldigvis!! Kun en gang var vi våkne på natta, de 2 timene det tok å dra på legevakta, få litt medisin til guttungen, og kjøre hjem igjen!
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 når man er våken halve/hele natta... når jenta mi f.eks holdt det gående fra kl 17-03.30, og våknet igjen kl 6... da var det for meg en våkennatt. Har ALDRI hatt det med guttungen på 18 mnd, heldigvis!! Kun en gang var vi våkne på natta, de 2 timene det tok å dra på legevakta, få litt medisin til guttungen, og kjøre hjem igjen!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 Når man er mer våken enn sovende iløpet av natta. Om man er våken mange timer i strekk, eller våkner maaaaange ganger iløpet av natta med korte perioder søvn imellom. Når jeg satt på rommet til jentungen til klokken var 0500 fordi hun ikke fikk sove. Definitivt våkenatt.. og veldig slitsomt. Vil kalle det våkenatt når hun våknet 3-4 ganger i timen også.
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Når jeg våkner sliten dagen derpå. Går i ulike former av våkenetter her. Noen ganger våkner hun med et hyl og vi trenger bare gå bort i senga å "klappe litt på" før hun roer seg igjen. Andre ganger skriker hun lengre og vi må ta henne opp for å roe henne. De nettene det skjer bare 2-3-4 ganger er "normale" hos oss nå om vinteren. Men skjer det flere ganger (da bikker det opp mot minst en gang i timen) er vi totalt kake etterpå. Er veldig av og på her i hus da, enten er hun syk og vi må opp flere ganger gjennom natten, eller så er hun fin og vi må opp bare et par ganger. Jeg ser virkelig frem til sommeren nå!
Sjokoladekaka Skrevet 1. mars 2009 #10 Skrevet 1. mars 2009 Det veit eg egentlig ikkje. For å gje mat om natta er ikkje våkenatt. Det er det eg har hatt. Det næraste eg kjem våkenatt, er avvenningsnettene til minsta:) nokre netter kor eg på det lengste var våken i 5 timar. Men det var jo litt planlagt frå mi side, då. Trur det må vere fleire netter på rad, kor ein ikkje søv meir enn ca 3-4 timar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå