Dina1 Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Må få gjort nåkka med de her kiloan som bare "plutselig" legg seg overalt å hold på å kvæle meg!! Men treng å se raske resultata for å få litt motivasjon, å vet at mange har vært fornøyd med den her kuren. Men den e jo strengt tatt ganske merkelig, e den ikke.....??? Å klare dåkker å følge den når dåkker e på jobb om dagan osv....? Korsn fungere den i et normalt familieliv da? Treng åsså tips til trening som funke hjemme, da eg akkurat har meldt meg ut av treningsstudio fordi eg va støttemedlem i flere år uten å bruke det. Så no må eg jobbe litt aleina! Nån som har god erfaring? ¨Nån treningsapparat som funke bedre enn andre? No høres eg no helt desperat ut, å det bynne eg å bli åsså.....
Expat Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Det er ikke så sært. Les boka og sett i gang!
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Ja, les boka! Men jeg kjente det ble vanskelig når jeg begynte å jobbe, men nå har jeg gjort et grep å starta på'n igjen! Det jeg kan si er at når jeg starta, så gikk jeg ned 4 kg på en uke, og det er motivasjon nok! Slutta på den i høst, og spiste mye mer enn jeg burde... la på meg 7 kg, men starta på ketolyse igjen på onsdag og har allerede gått ned 1 1/2 kg... så det går fint! Første kiloene er jo selvfølgelig vann, men det gir motivasjon!
Dina1 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2009 Så bra da!! Men kjøpte dere den pakken da med alle tablettene og stixene og alt det der....? Kjenner jeg blir motivert bare av å høre at det fungerer!! Takk jenter!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Det har kommet nye pakker siden jeg begynte i fjor, men ja, jeg har kjøpt boka, pillene og stix. Stixa gidder jeg ikke lenger, for jeg kjenner det såpass godt nå at jeg vet om jeg er i ketose eller ikke (lukta, ånden, følelsen...) Det fungerer, virkelig! har ikke hørt om en eneste som har fulgt den dietten, og IKKE gått ned...
Dina1 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2009 Ånden...? Ka skjer med den, å ka betyr det å være i ketose?? Høres jo dritskummelt ut jo:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 det kommer flammer ut av munnen din Hehe Det lukter ikke så godt, for å si det pent Men pastiller og tyggis gjør susen! Å være i ketose betyr at kroppen forbrenner fettceller, ikke så veldig skummelt altså
Dina1 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2009 Flamma går bra, men dårlig ånde.... Oki, så det merke du sjøl etterhvert, du treng ikke renne rundt å tisse på de stixan hele tia?
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. februar 2009 #9 Skrevet 28. februar 2009 ja, bedre med flames! Nei, jeg trenger ikke tisse i hytt og pinevær... men klart, jeg er jo en erfaren bruker av ketolyse, så jeg har slutta med alt "dillet"
Dina1 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2009 Tusen takk for innspillene kjære Palmesus, nå skal jeg legge meg å drømme om all egg og baconfrokostene jeg skal spise framover:)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 1. mars 2009 #11 Skrevet 1. mars 2009 Jeg vil bare dempe litt av hysteriet rundt resultatene på denne kuren jeg. Jeg har fulgt den/følger den selv, så jeg vet godt at den funker, men husk at gjennomsnittlig vektnedgang er 0.5-1 kg pr uke. Noen går ned mer, men det betyr også at noen går ned mindre pr uke. Jeg ligger på 0.3-0.5 kg pr uke, men har en sjelden uke innimellom hvor jeg går ned 1.1 kg. Ikke forvent at du går ned 3 kg i uka bare...! Kanskje den første uka, eller to, men husk at i starten forsvinner mest vann. Bare sånn....for å ikke blåse forventningene dine langt over hustaket.. ;o)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 1. mars 2009 #12 Skrevet 1. mars 2009 Det som derimot ER genialt er jo at du går ned i vekt uten å føle det minste snev av sult. God og mett på proteiner og fett ) Pittelitt karber fra gode grønnsaker, og for en deilig følelse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå