Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 kjerringråd for å få i gang fødsel? Har hørt man kan begynne med modnings akupuntur fra uke 34. Men hva med lakserolje? Hive innpå mengder med kanel? Sex med rikshospitales oppskrift? Fotmassasje? Kan man begynne noen uker før eller er det best å vente til de to siste ukene?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 er vel best å la naturen gå sin gang? den kommer når den er klar for verden...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Husk også at lakserolje faktisk kan være farlig. Ha gjerne sex, det er uansett ikke farlig:) Men ellers så skjer det når det skjer.
Miss Foster Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Men gravid ville du bli? Herregud - barnet kommer ut når det er klart for det. Dessuten er kjerringråd akkurat det - kjerringråd - de fleste fungerer ikke.
MamiK Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Er det noen som har stått opp på feil bein i dag eller? Dette er jo et forum man må få lov til å spørre om alt, uten å bli hengt for det? Syntes det var et fint spørsmål, uten at jeg vet noen svar. Kjenner mange somhar gått over tida, så skjønner godt at du ikke ønsker det :-) Men som flere svarer her, så kommer det når det er klart!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Det der med at barnet kommer når det kommer, er jo bare tull! Hvorfor sier så mange det? Dere er da smertelig klar over at noen barn kommer faktisk ikke, kjenner ikke ALLE noen som har måttet bli satt igang ca 3 uker over termin dato? jeg kjenner flere, og en av de endte med katastrofesnitt etter tredje dagen med rier, da hadde hun blitt satt igang på dag 21. Både hun og barnet holdt på å stryke med. Ikke fortell meg at naturen skulle gått sin gang. Ja, vi vet alle hva utfallet hadde blitt om vi skulle latt naturen bestemme den gangen. SÅ: barnet kommer ikke ALLTID når det er klar for det!! Herregud er så lei av å lese/høre sånnt vås. De fleste barn kommer av seg selv, JA men fanken meg ikke alle..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Jeg er HI Spurte rett og slett fordi jeg er litt nyskjerrig på disse kjerringrådene. Forige graviditet kom ikke fødselen skikkelig i gang og det endte til slutt med keisersnitt. Så tenkte kanskje det kunne være fint og hjelpe kroppen denne gangen, så kanskje jeg får føde naturlig Hehe, dere damer er sure her inne Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå