Kjøttpølsa Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Herremin, de kan stekes, kokes.....men ikke fryses. Og prisen....uf ikke vet jeg hvor dere handler egg, men kiwi har rimelige gode egg faktisk!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Jeg liker mine hardkokt. *knis*
Kjøttpølsa Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2009 Jeg fikser mine kun stekte, noe annet vil bare minne meg om de nydelige små pels kyllingene som flyr rund...........De er jo bare til å spise opp..........eehhhhhhh
TrustNoOne (but Me) Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 *ler* Stekt er absolutt godkjent, men da må jeg nesten ha bacon til. *smatt* Pokker også...Nå ble jeg sulten!
Kjøttpølsa Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2009 Off.......stakkars bacon.........Hvorfor skal dyr være så godt med litt melange frezet rundt.??? Hææææ........................
TrustNoOne (but Me) Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Mmmmmm....Melange.....Svarte, og jeg som ikke har bacon i huset en gang! Ingenting er verre enn å sitte å ha lyst på noe man ikke kan få. Rett før jeg blir litt grinete, altså.
Kjøttpølsa Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2009 Hadde du vært gravid hadde du hatt krav på (dekt av nav) å hatt en gris, ku og sau i bakgården for slike kriser som du har nå:-,)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Argh, så irriterende. Løsningen er altså da å finne meg en mann, bli smelt på tjukka, troppe opp på nav og si jeg vil ha min rettmessige lille flokk med gårdsdyr? Sånne spiselige altså? )
Kjøttpølsa Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2009 Du kan da alltids importere en mann å ha på bakrommet, da får du ekstra stønader i tillegg som dobbelt med dyr i bakgården din:-,) Det du har som kostnader selv er en skarp kniv og kvern i heimet:-,)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 Hmmm, skarp kniv har jeg allerede og en kvern skal være en smal sak å få tak i. Da gjenstår det å finne en passende importmann, gjerne en som er billig i drift men likevel kjekk å se på. Er det frekt å kreve at han er husren og vet hvordan en støvsuger fungerer?
Kjøttpølsa Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2009 Du kan alltids kjøre han gjennom statoil vaskehall:-,) Støvesuger taper du bare til armen og setter på "on":-,)da henger støvesugeren etter uansett hvor han går. Jager han deg fordi du har satt på deg sexy undertøy så løper du bare rundt hele huset og "VIPS" så har du rent hus:-,)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 Dette høres jo bare helt fantastisk ut. Where do I sign up?? *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå