Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Jeg syntes det er kjipt at bloggen min har blitt nevnt såpass mye her inne, jeg selv har ikke gjort! selv om mange tror at jeg reklamerer for min egen blogg så har jeg absolutt ikke gjort det. Personlig driter jeg i hvor mange som er inne på den, den blir brukt får at beste foreldrene og mine venner skal få en sjangs til å følge med i livet vårt, ikke tjener jeg penger på om noen går inn der eller noe! Det er lett for noen å trykke på anonym knappen og være en annen en, så tenk litt på dette når dere slenger med leppe til noen dere tror det er! Ellers så er dette en fin side hvor man lærer masse=)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Hvem sin blogg er det dette gjelder? Er fler som blir beskyldt for å legge ut sin egen blogg her.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Det er risken man tar når man har blogg på den store, slemme weben. Hvis dette er et problem for deg, kutt ut bloggen og få deg en facebookprofil som kun venner har tilgang til. Vips, niks mer problem med snokende dib-tryner. Med mindre du legger noen av dibtrynene til som venner da. Then you're screwed.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Herregud det er da ikke det jeg sier, men å bli hetsa her for å reklamere for sin egen blogg, også har jeg aldri nevnt bloggen min her inne, det blir jo for dumt!! Man MÅ ikke være ufine mot andre selv om du vet blogg adressen! Hva koster deg det å være litt koslig når en skriver her inne uten å slenge med leppa egentlig? Nada!=)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Fyttikatta, den kose- og klemsekulturen takler jeg ikke. Om folk slenger med leppa, går det an å heve seg over det. Om du vil ha mindre oppmerksomhet rundt bloggen din, er det jo å skyte seg selv i leggen å komme inn her og syte om det. Da dukker nok adressen til bloggen din opp igjen om kort tid, så er det en ny runde med "leppeslenging". Enhver god PR-agent ville rådet deg til å la det forbigå i stillhet. Dette tipset får du helt gratis.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Uff og uff.. kom deg inn på kranglesiden du!! Fikk i hvertfall sagt mitt, driter langt i om du ikke takler det i hverfall=)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 Går det ikke ann å passord sikre bloggen? Det hadde jo kanskje vært noe, eller stengt den for andre enn de som man har lagt til? Nå vet ikke jeg om dette går, for har ikke noe peiling på blogg, men tenker kanskje det er noe slikt på bloggene som alle andre plasser. Som f.eks på nettby kan man velge at bare de på vennelisten kan lese dagboken du skriver der, på facebook kan man ha stengt profil så det bare er de som du har på vennelisten som kan komme seg inn der å se hva du skriver og legger ut av bilder osv osv. Er det noe sånt på bloggene???
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Tror det skal gå=) Men jeg har ikke noe problemer med at folk går inn der på noe som helst måte, er bare koslig når folk skriver koslige ting til deg, men når folk skriver stygge ting om deg her inne, om bloggen osv, også har man aldri nevnt bloggen sin her inne. er ikke så koslig=) Men men, man kan jo si fra alltid noen som vil lage kvalme.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #9 Skrevet 28. februar 2009 Vel det er bestandig en negativ ting med det meste. Så enten må man nesten godta at sånn kan det være eller så kan man håpe på at de finner noen andre å hakke på. Og hvis det kommer opp innlegg her inne om bloggen din så kan du prøve å overse det. Nå vet ikke jeg om du er en av de som henger ut de ''anonyme'' igjen på bloggen din og da blir det som å hive bensin på bålet. Kanskje hjelper det å bytte navn på bloggen?? Hvis det kan være en mulighet.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 Nope, da må jeg lage helt ny. Har ikke nevnt noe stygt om noen, så jeg har alt mitt på det rene=)
MamiK Skrevet 1. mars 2009 #11 Skrevet 1. mars 2009 Folk som slenger med leppa må du bare heve deg over! Ikke bry deg om dem! Synn for dem at de ALLTID har noe å klage over. Du har det sikkert MYYYYYE bedre enn dem ;-) God søndag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå