xxxJulianexxx Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Denne uken var han med meg på sykehuset fordi jeg skulle ta prøver av en stor kul jeg har på halsen. Jeg gruet meg noe helt forferdelig, fordi jeg visste det kunne være risiko for kreft. Han satt og holdt meg i hånda mens de stakk nåler inn i kulen. Selv gråt jeg helt hysterisk fordi jeg var så redd. Med et håndkle over ansiktet:o) Heldigvis var det ikke kreft. Det var faktisk ikke noe farlig i det hele tatt. Det var så utrolig deilig å få det svaret. Da vi reiste hjem kjørte vi innom et kjøpesenter. I en butikk så jeg et nydelig halskjede. Det kjøpte han til meg. Han mente jeg trengte å pynte halsen min litt, og slutte å fokusere på kulen der. Synes jeg har verdens beste kjæreste jeg:o)
ana baroma Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Så deilig at det ikke var noe farlig:) Og godt å høre at noen setter pris på partneren sin!
xxxJulianexxx Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2009 Ja for meg er han verdens beste:o) Det er så deilig å endelig ha fått et svar på kulen. Jeg har lest her at det er mange som bekymrer seg for mye rart. Og jeg har blitt glad på andres vegne når de har fått gode nyheter. Endelig er jeg også en av dem:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå