Gå til innhold

Min mann trakkaserer meg og min graviditet.............sitter barne å gråter...:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i en sensitiv periode hvor jeg gråter mye fordi jeg har lagt på meg en del under svangerskapet....."snufs".....

Min mann må da hele tiden bemerke hvor fyldige puppene mine er,......"snufs"...... hvor stor mage jeg har,......."snufs"...... hvor stor rumpe jeg har osv...

Jeg prøver...."snufs"......å fortelle han hvor sårende det er, men isteden for å si det til meg i fjeset, så ringer han meg uttalige ganger om dagen bare for å bemerke dette.

Off.......er bare så såret og fortvilet.

Ikke har jeg sett han på nesten en uke heller siden han forsvinner i blandt. Han sier det er jobb....men vet ikke hva jeg skal tro...."snufs"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at du ikke trenger å poengtere hvert eneste snufs...? Det er bare irriterende.

Skrevet

Fytti...."snufs"....katta..."snufs"...så "snufs"....ufordragelig frekk du er....."snufs"

Skrevet

Takk takk, jeg gjør mitt beste.

Skrevet

At han er borte en uke i slengen uten at du vet hva du skal tro er vel stengt tatt litt mer alvorlig enn at du har fått fyldige pupper...

Skrevet

Det er mange der ute som ville betalt for fyldigere pupper og gubbefri i en uke om gangen. Get over it!

Skrevet

Såså. snuppa!! At muggene vokser, skinka blir fyldigere og vomma henger, må du nok bare kose deg med. Han også tenker jeg. At du blir såra og sitter her å tutrer som ei sprekkeferdig berlinerbolle som sliter med hormonene og forbannelse over den stakkars mannen din bør du gjøre noe med. Personlig synes jeg du burde ta tak i nøttene til svinet og be han holde seg sammen med deg, eller kreve at du skal være med dit han drar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...