Gå til innhold

Synes jeg har vært flink i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stod opp i morges kl 7.30, fikk da ikke sove mer. Lillemor kom inn til oss kl 6.30, lå og makket til kl 7.00 før hum gikk opp. Jeg tenkte jeg skulle dra meg litt til, og heller sparke samboern opp slik jeg pleier når jeg skal på sen vakt og ikke er ferdig før 23.00. Men så fikk jeg altså ikke sove mer.

Sto da som sagt opp, brettet klær, satt på vaskemaskina, ryddet litt ellers, lagde og spiste frokost, så dro vi ut på tur, jeg og lillemor på ski, samboern på bena(en må være uten ski for å ha kontroll på lillemor).

Vi gikk opp til skibakken og de rennte ned der(trodde jeg) mens jeg gikk litt videre. Fikk vite når jeg kom ned at samboern måtte bære lillemor ned fordi hun ville gå etter meg(og det ville tydligvis ikke han).

Kom hjem, dusjet og vi dro til byen og handlet.

Kom hjem igjen og jeg ryddet guttungens klesskap og lagde grøt til middag og spiste.

Dro på jobb. Har gått tur i 1,5 time på jobb i dag og ellers bare koset oss.

Jeg er kjempefornøyd med dagen i dag, synes jeg har fått utrettet kjempemasse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du fikk gjort kejmpe masse, særlig til å være en dag du skulle på kvedsjobb. Føler manger ganger jeg når jeg skal på kveldsvakt at jeg ikke får gjort noen ting..

Flink du har vært! Mange klapp på skuldrene til deg selv!!

Skrevet

Vanligvis får jeg heller ikke gjort noe når jeg skal på kveldsvakt, Synes innimellom det er et ork å bare skulle dra å handle på formiddagen når jeg skal på kveldsjobb.

Denne helga, fra fredag har jeg vært ute på tur, gått/gått på ski i 6 timer. Er veldig stolt og imponert over meg selv.

Har heldigvis en jobb jeg faktisk MÅ ut på tur. Den beboeren jeg har hatt hele helga MÅ gå tur både formiddag og ettermiddag. i tillegg har jeg også vært ute på tur utenom jobben.

Skrevet

Du har all grunn til å være fornøyd med dagen, ikke alle dager som er like produktive for min del.

Fint med sånne dager :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...