Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 lurte på ...for min blir 1 år og 3 mnd når neste kommer..og lurte på om det ikke er vanskelig for di som er så små å skjønne hva som skjer og det når mamma må gjøre noe med babyen..min som blir mellomste når neste kommer er en skikkelig kosegutt og elsker å sitte på fanget og sutte på tommel....stakkars..hehe
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Mine har 1 år og 4 mnd mellom og akkurat det gikk kjempe fint faktisk. I begynnelsen sover jo de fleste babyer ganske mye så det blir god tid til sitte på fanget mens baby sover. Det som er litt dumt er at man ikke får tid til så mye babykos med babyen som en kanskje ønsker. Jeg syntes selv det ble vanskeligere når lille begynte å være på gulvet og storesøster var turbo som ikke klarte å skjønne at hun ikke måtte være så voldsom. Men alt i alt syntes jeg det har gått super fint!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 så fint å høre har ei på 10 år også..og mellom dem har det vært sååå fint..ho venter og han venter også faktisk for han ser så opp til ho:) men så kjenner jeg litt på den at han som er minst nå skal bli litt utenfor..men sant som du sier at babyen sover mye..(forhåpentligvis,hihi) og da får jeg smi..men noen ganger vil det jo måtte bli forsakelse på noen av dem..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Anonym 22.29 igjen. Mine er 3 og 4 nå og har utrolig stor glede av hverandere! og jeg tror ikke det har vært et problem for noen av dem at det må forsakes litt av og til. nei, dette går så fint, også slipper dere helt sikkert unna sjalusi siden han er så liten at det ikke går lange stunden før han ikke husker at baby ikke var der.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 hei igjen..hehe.. gleder meg så kjempemasse også..men vil ikke at noen skal føle seg utenfor..så godt å høre positive ting hadde du begge hjemme sammen? eller litt barnehage?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har også 2 tette.både pos og neg med det. Er veldig travelt. Selv om de har mye glede av hverandre. Til meg var det sånn at jeg fikk ikke kosa meg nok med ho eldste..husker lite fra da hun var lita,for babyen min hadde kolikk og grein mye. Jeg fóler at eldstemor ble litt utenfor,selv om jeg brukte mye tid til hun.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 Jeg hadde begge hjemme, men angrer litt på det i ettertid, ville valgt 50 % BH om jeg kunne velge på nytt. mest pga av at hun eldste begynte å kjede seg litt på slutten av permisonstiden, og fordi jeg syntes det var vanskelig å alltid måtte ha med meg begge på barseltreff, helsestasjon osv. Og fordi jeg som sagt syntes jeg fikk litt lite babytid med nr to. Ang det innlegge under gråt også min nr to endel pga ammeproblemer, men helsesøster rådet meg fort til å gi MME isteden for å få en lettest mulig hverdag. Jeg har selv jobbe med spebarn og amming så det var vanskelig for meg å kaste inn håndkledet så fort, men av hensyn til oss alle tre var det en god løsning. I tilegg er det jo godt å ha en pappa som ikke jobber/er alt for mye borte. Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 ja..enig...har fått barnehageplass..men tror jeg blir å velge 50% så får jeg litt tid med baby,litt med begge både fordeler og ulemper med uansett hvordan det blir..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå