alene pappa Skrevet 28. februar 2009 #26 Skrevet 28. februar 2009 aha oki:) hva er ikke så langt unna da? kan jo sende post om du vil da
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #27 Skrevet 28. februar 2009 Ja, er kjipt når man tror man nesten har noe på gang, men så plutselig har man det ikke allikevel. Men tøff er du Jeanette&Gulljenta07, for at du prøver. Mister motet før jeg starter jeg, iallefal med sånn nettsjekking. Føler at det er som å finne nåla i høystakken. Ikke lett å sile ut der.
alene pappa Skrevet 1. mars 2009 #28 Skrevet 1. mars 2009 gammel er baby'en din da? og hvert lenge alene med den?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #29 Skrevet 1. mars 2009 Babyen begynner å bli litt større enn enn baby. Hun er snart 1 år. Snart et barn :-) Har ikke vært så lenge alene med henne, men har vært i et "fraværende" forhold siden før hun ble født. Med andre ord i et skikkelig dårlig forhold (hvis man kan kalle det for et forhold) i godt over 1 år. Puh, at jeg har holdt ut :-) Dvs, min beste venn i sengen har gått på batteri den siste tiden ;-) Du da? Har vel vært noen innimellom disse årene med deg? Men jeg må nesten legge meg nå. Jenta mi er (til mammas store fortvilelse) et skikkelig A - menneske. Er vel ikke stort mer enn 3 - 4 timer igjen til hun hyler og skal opp. Var hyggelig å "prate" ;-)
<3Lykkelig<3 Skrevet 1. mars 2009 #30 Skrevet 1. mars 2009 Ja det er det Jo takk, den som intet våger intet vinner vettu Nei samme syns jeg, ikke lett det der i det hele tatt!
alene pappa Skrevet 1. mars 2009 #31 Skrevet 1. mars 2009 aha okay. det er jo ikke noe artig da, men men... Joda, har vel hatt ett par forhold men ikke på en 14-15 mnd så det er en stund siden ja... Min klarer seg heldigvis ett par timer alene han da om morran. Ja, det var hyggelig det ) bare å ta opp tråden i morgen om du vil:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #32 Skrevet 1. mars 2009 Jeg traff verdens beste gutt på nettet jeg:-) Han er alt hva jeg har drømt om..Det klaffet 100 % mellom oss. Møtte han på møteplassen....Så det er mulig å møte den rette på nettet også...Det er absolutt å anbefale..:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå