Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca 1 uke dpo nå, og i dag er jeg så himla svimmel! HAr til og med problemer med å sitte foran pc'n nå...

Og da er selvfølgelig 1000-kronersspørsmålet: kan dette være et tidlig symptom? Noen som har hørt om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være lavt blodtrykk!! drikk masse vann!! Jeg fikk vite at jeg har det..testet positiv for 5 uker siden.

Skrevet

ja, det kan det. det var et av mine første symptom. begynte et par dager før ikm. Lykke til, håper du er gravid :)

Skrevet

Hei, det har jeg også vært i hele dag! Har lavt blodtrykk fra før, men i dag har det svimla mer enn normalt. Mulig jeg brygger på noe, forresten, en forkjølelse :(

Det er rart med det, selv om jeg kun er i pp1 og vet av erfaring (2 barn fra før) at denne prøvinga spiller meg puss periode etter periode...:-D SÅ, begynner likevel hodet å spinne... hahaha!

Svimmelhet KAN jo være symptomer, likedan menslignende smerter, som jeg også har. MEN svimmelheten min kan forklares med lavt blodtrykk og mulig forkjølelse. Og menslignende smerter kan være eggløsning, som jeg normalt ikke kjenner noe til, men... Ja, var det ikke du Scooby som svarte meg i går at dette kan ha forandret seg etter koniseringen som jeg var igjennom for 2 mnd siden.

Så gjenstår det å se for deg da, Scoobydoo, om det er mer enn sommerfugler i magen;) Lykke til!

Skrevet

Ååå, jenter. Dette var spennende svar!! Tusen takk for at dere tok dere tid. Svimmelhet i kombinasjon med seriøs promping (:-)), så betyr det kaaaaanskje at......?? Uff, tør nesten ikke skrive det engang....

Men takk for svar, nå stiger spenningen her i heimen. Og så skal jeg drikke ekstra med vann, takk for tipset.

Joda, flikkiflakkaflikkflakk-damen (:-)), det var jeg som svarte på tråden din. Håååper det blir annet enn sommerfugler i magen på oss begge snart:-)))) Krysse, krysse~~~~~~~~~~

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...