Gjest Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 de hadde oppe at det var kommet en ny ct maskin på ahus som viste klare og hele bilder av kroppen. tro om hvem som helst kan få time til undersøkelse? via henvisning fra lege.. grunnen til jeg lurer er pga sønnen vår har en misdannelse på leveren sin som det ser ut til at han ikke blir kvitt. han har også en utposning på nyrene som de ikke klarer og se hva er for noe. han er operert to ganger og nå da vi var på kontroll på riksen i nov,var det ikke blitt noe bedring siden sist vi var der. han viser ingen tegn til ubehag men det hadde vært så greit og kunne fått et klart bilde av hvordan ting ser ut og om leveren har mye skader. det er jo sikkert bedre og få et helhetlig bilde enn å bare ha enkeltbilder fra ultra og røntgen.. bare en tanke fra meg =)
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 skal på kontroll med han den 12 mars,kanskje jeg kan høre med sykehuset her om de kan henvise han nedover..vi bor nordpå men det kan vel ikke si så mye? hadde virkelig vært flott og fått kommet og tatt ordentlige bilder av han.. =) er jo også en liten trygghetsfølelse for oss som foreldre å fått kunne se hvordan det virkelig ser ut.. skjønner jo ikke så mye av de andre bildene som man så vidt ser noe på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå