Gå til innhold

Tone Aaberge er så utrolig perfekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Perfekt utseende,perfekt stemme,perfekt personlighet!

Alle som sier noe annet er misunnelige!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg veldig misunnelig! :P

Skrevet

Ehh.., greit at hun er pen..., MEN perfekt stemme??? Og personlighet...? JAVEL.. Ludder spør du meg..

Skrevet

Hvorfor må man være misunnelig for å ikke ha samme mening som deg?

Alle kan vel ikke like samme personer. Jeg syntes personligheten til Tone er skikkelig kvalm. Jeg blir flau på hennes vegne når hun åpner kjeften, men jeg er absolutt ikke misunnelig.

Btw jeg syntes hun sang utrolig dårlig på mgp.

Et større selvopptatt menneske skal du lete lenge etter.

Og det sier jeg ikke fordi jeg er misunnelig, men det er mange andre jeg liker bedre enn henne.

Og ja, jeg kan si at andre er pene og perfekte, men det gjelder andre personer enn Tone.

For siste gang: Jeg er ikke misunnelig på Tone, snarere tvert imot.

Skrevet

hun er en bimbo, jeg er ikke misunnelig på slike jenter.

Synes heller synd i dem, så må dolle seg sånn opp..

Skrevet

Dama er veldig pen, men hu er bare så klar over det selv.

I den bransjen der lærer de at utseende betyr alt og personligeten er mindre viktig. Er der rart at de blir som de blir?

Skrevet

seriøst dere, har dere virkelig møtte Tone? Har møtt henne en rekke ganger og nei, hun er ikke perfekt. Synes hun ser ut som en helt vanlig jente jeg. ikke er hun modell aktig heller, alt for lav til det, så i bunn og grunn så er hun average, men dere som bare ser bilder av henne er vel kanskje av en annen oppfatning. Har vært modell før og jeg vet hva de kan gjøre med bilder. Sier på ingen måte at hun er stygg, hun er jo en flott og søt jente, men ikke en jeg hadde snudd meg etter på gaten. Hun har heldigvis tatt av ett par kilo nå da, så mye av babyfettet er borte, det hjelper jo også litt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...