Gå til innhold

Det her sitt i kan man si..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det her er en drøy runde med omgangssyke... STakkar lille vennen er enda ikke frisk!! Kasta opp litt idag, og skikkelig diare.... Er livredd for at hun skal bli dehydrert igjen...

Er det noen som har opplevd kraftig omgangssyke og som kan dele litt erfaringer med meg??

Ha en fin lørdag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffameg da - blir dere ikke ferdige med denne runden snart?

Eplejuice og farris er mitt beste tips i tillegg til kjeks, gjerne salt. Har kjøpt en boks m Gem på apoteket. Det skal blandes i drikke. Mine barn vil ikke ha det, men kanskje Selma synes smaken er ok?

Lykke til og jeg skal krysse fingre for at dere snart er i full fart og at matlysten tar seg opp!

Klæm fra

Skrevet

Tenker på dere!

Hvordan går det med Selma nå??? Håper hun kommer seg og snart er i vigør igjen-

Klemmer fra sør

Skrevet

Selma har kommet seg veldig bra nå! Er litt omfintlig i magen, tåler melk dårlig enda. Men spiser ellers for harde livet, har litt åta igjen!! Men hun var hjemme fra barnehagen i en og en halvuke! Kasta opp siste gangen på lørdag, altså ei uke etter at ho kasta opp første gangen...

Men idag, og nå trenger jeg gode råd.. som dere vet har vi slitt med at barnehagen ikke har vaska henne skikkelig nedentil. NOe somførte til at hun fikk urinveisinfeksjon før jul. Det tok ei stund før dem klarte å få vaska henne skikkelig, men det er stort sett bra nå! Men 3 ganger etter jul har hun hatt masse bæsj på bodyen. Det stinker avføring av henne, og når jeg snakker med barnehagen så sier de at det ikke kan stemme. I dag kom hun hjem med masse bæsj på bodyen og hender som lokka bæsj som ho sir sjøl.. Snakka med avdleder, som hadde skifta på henne og hun nekta for at det kunne være bæsj... Jeg tar med bodyen imrg, så kan hun se selv! Men hva skal vi gjøre?? Blir så fortvilt!!! Ikke rart at Selma har hatt omgangssyke 3 ganger på litt over 3 uker vist det er så dårlig hygiene der oppe... eller hva? Trenger gode råd!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...