Gå til innhold

madeleine mcann, hvor tror dere den stakkars lille jenta er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva tror dere skjedde mer henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det,jammen ikke lett og vite.

Men,jeg tror kanskje mamman og pappan vet mere enn dem sier.

Uten at jeg skal spekulere formye det.

Tragisk at dem ikke har funnet henne ivertfal:(

Skrevet

jeg tror også at moren og faren også vet noe mer....

jammen ikek lett å si!

Skrevet

Har tenkt på det jeg også.

Men ville de da ha brukt så enormt mye på å finne henne, og være så offentlig som de har vært?

Har de ikke brukt utrolig mye penger på leteaksjoner osv?

Skrevet

For hennes skyld håper jeg hun er død.

Skrevet

kanskje det er noe av taktikken deres?

Skrevet

jeg også tenker at foreldrene vet mer enn de sier. men jeg skal ikke få så langt som å si at de har forvoldt hennes død, i alle fall ikke med vilje. men jeg synes denne saken er merkelig på alle plan.

Skrevet

Den er vel ikke mer merkelig enn andre forsvinningssaker der barn er innvolvert, den har bare fått dobbelt så mye oppmerksomhet. Jeg tror foreldrene kom i søkelyset fordi politiet fikk så mye oppmerksomhet i bl.a. media at de ble nødt til å finne noen mistenkte for å tilfredsstille sine overordnede og media.

Skrevet

Jeg klarer ikke å tro at de har noe med det å gjøre.. Hvorfor skulle de det? Jeg er kanskje naiv, men jeg klarer ikke å tro at slike ressurssterke foreldre (som de framstår som) kan ønske det ene barnet sitt så ille..

Jeg håper at hun endten er hos noen som ønsket seg et barn, eller at hun ble likvidert raskt og smertefritt..

Har så mange ganger tenkt "tenk om det var en av veslejentene mine" .. En forferdelig grusom tanke! Tror noe sånt hadde ødelagt meg så kraftig at jeg kanskje ikke hadde klart å ta vare på de andre barna mine på en forsvarlig måte..

Skrevet

jeg og tror og håper hun er død. Om hun er i livet tror jeg ikke hun har det bra.

Skrevet

ja,man kan jo undre seg over hva som kan ha skjedd....syns det er så fælt & tenke på den lille jenta sin forferdelige skjebne :(...men,jeg tror egentlig ikke foreldrene har noe med det & gjøre.........det eneste jeg ønsker & håper er at lillejenta ikke skal ha det vondt...stakkar :(

Skrevet

Det er groteskt å si det, men jeg tenkte det samme som noen andre her inne. Håper for hennes skyld at hun er død og ikke lever i hendene på noen pedofile eller mishandlere....

Lurer selv av og til på hva som skjedde med henne og hvor hun er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...