Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 jeg har et par bryllupssko som jeg kjøpte til bryllupet, er i silke,hvite og til over 1000 kr. hadde dere lånt de bort til ei som hadde passet de,eller ville dere tatt vare på de som et minne? de er helt hele,og kan nesten ikke se at jeg har brukt de 1 dag.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Jeg beholdt sløret som minne, skoene gikk i søpla etter å først ha ligget noen år i skapet. Så ja, jeg ville lånt de bort, sannsynligheten for at du kommer til å bruke de flere ganger er vel ikke så stor..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Ja, ja - går under stiger, og overlever bra selv om speil knuses, eller sorte katter går over veien og jeg....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 nei jeg skal ikke bruke de,så det er ikke det. tenkte mere å ha som et minne. de lå i esken sin, og i hver sin plast,sånn som de var når jeg fikk de fra brudebutikken.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 jeg hadde også sånne sko, og ville gladlig lånt de bort, bare fint om noen kunne bruke de tenker jeg!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Om de er et viktig minne for deg: ikke lån de bort. Hvis ikke: selg de eller lån de bort
Miss Misantrop Skrevet 28. februar 2009 #9 Skrevet 28. februar 2009 Jeg ville lånt de bort. Fint at de kan brukes igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå