baby ventes 11 mars :) Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 rart de er så forskjellig,,,, at noen ikke får noen forvarsel nesten,men andre som meg har alle dissa greine,,, har hat sånn skikkelige menssmerter i flere dager jeg nå,,,men det skjer jo ingenting,,, ikke tror jeg det skjer noe heller for jeg har så mange tegn hele tiden uten a det skjer noe drastisk,,,, dette er veldig slitsomt for jeg får ikke sove om natta og blir ikke utvilt,,, idag er den værste dagen itill,og har bare gini i hele dag,,, er så redd for at når den dagen fødselen endelig kommer så har jeg ikke noe energi igjen,,,, blir stressa av det altså men håper jeg får en ordentlig natts søvn nå da. er det andre som har det sånn her?
passilurken Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 jadda, jeg har det slik jeg også... og jeg er ei uke på overtid. begynner å bli fryktelig fryktelilg lei av å ha det slik de siste 2mnd. man må bare venne seg til det, er jeg redd. jeg prøver febrilsk å forberede meg på at jeg skal gå en hel uke til, men pokker så lei jeg er! kan ikke alle disse kynnerene endelig bli til noe da?!?!? jeg har funnet ut at jeg må sove når jeg kan. blir lite på nettene, så jeg hviler når som helst på dagen. legen sa at det var det beste man kunne gjøre, ellers blir man helt fullstendig utslitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå