Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Er idag 39+0 og de siste to dagene har jeg fåt mye kynnere i forhold til hva jeg har hatt tidligere. I kveld føler jeg at kynnerne nesten er konstante.. Stram mage hele tiden... Er dette et tegn på at noe kan skje snart? Går og håper, overtolker alle tegn kroppen gir.
lulu81 <3 på overtid<3 Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Sånn er det her i gården og....er 39 uker idag og de siste dagene har jeg hatt vonde kynnere og mye menssmerter. Har hørt at dette er tegn på at noe er i gjære, men det kan sikkert ta tid og....Jeg håper og håper, nå kan hun bare komme, for vi er klare:) Lykke til!!!
74skytte Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 Har det på samme måte, og var inne her nå for å stille det samme spørsmålet. Jeg er 38 uker i dag, så det er helt greit at han kommer. Håper det gjør nytte for seg, for det er veldig slitsomt og ubehagelig.
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2009 Å, da får vi bare håpe på at dette er tegn!! Er hvertfall veldig klar for at ting kan skje nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå