Gå til innhold

Hva syntes dere om navnet Malin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker det var ei i barnehagen min som hette det, så og si alle vi barna hadde problemer med å si det, vi sa Maling.

 

Men syns navnet er helt greit, passelig fint i mine ører.

Det viktigste er at dere syns navnet er nydelig :)

Skrevet

Svensk jentenavn som er helt ok, men foretrekker den norske utgaven.

Skrevet

Tidligere ville jeg syntes det var et helt ordinært navn. Hverken spesielt pent eller stygt.

 

Men så fikk jeg en datter, som var ei Malin. Og det er nå det nydeligste navnet jeg vet om :-)

Skrevet

Hvordan er den norske utgaven?

Syntes Malin er et søtt navn, men med R enda søtere.

Skrevet

Kjempefint. Det sku mi hete..men fikk ikke lov.nufz

Skrevet

Mali er det norske navnet - Malin er svensk

Skrevet

Kjente ei skikkelig hurpe som heter det så for min del har navnet for mye baggasje.

Skrevet

Kjedelig åttitalls navn

Skrevet

Nydelig navn=) Alle jeg kjenner som heter Malin er kjempe søte og snille jenter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...