Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Husker det var ei i barnehagen min som hette det, så og si alle vi barna hadde problemer med å si det, vi sa Maling. Men syns navnet er helt greit, passelig fint i mine ører. Det viktigste er at dere syns navnet er nydelig
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Svensk jentenavn som er helt ok, men foretrekker den norske utgaven.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Tidligere ville jeg syntes det var et helt ordinært navn. Hverken spesielt pent eller stygt. Men så fikk jeg en datter, som var ei Malin. Og det er nå det nydeligste navnet jeg vet om :-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 Hvordan er den norske utgaven? Syntes Malin er et søtt navn, men med R enda søtere.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Kjempefint. Det sku mi hete..men fikk ikke lov.nufz
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #10 Skrevet 1. mars 2009 Mali er det norske navnet - Malin er svensk
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #11 Skrevet 1. mars 2009 Kjente ei skikkelig hurpe som heter det så for min del har navnet for mye baggasje.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2009 #13 Skrevet 1. mars 2009 Nydelig navn=) Alle jeg kjenner som heter Malin er kjempe søte og snille jenter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå