Gjest Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Mannen reiste på jobb igjen igår...er så lange kvelder alene når ungene er lagt. Og sååå ekstremt selskapsyk som jeg er så kjeder jeg vettet av meg.. Ikke er det noe å se på tv heller så blir fristende å sitte å trykke i tryne på snop og ellers alt som er søtt.Noe jeg absolutt ikke har godt av siden jeg allerede har lagt på meg 4 kilo Hmm...hva skal det bli av meg når jeg ikke en gang er halvveis..
ta|ie Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Det er en kjip lørdag her asså... Min kjære skal på nattjobb, mens jeg skal sitte her med hundene og sappe etter noe greit på tv. Begynner å føle meg ganske ensom fortiden... Bare jobber og sitter hjemme. Møter litt mer folk når man er ute på byen Men orker ikke det heller. Jeg finner nok frem noe søtt snart kjenner jeg meg rett
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 hehe...godt vi har snop vi kan kose oss med da Er ikke heller stemt for å skaffe barnevakt for å komme meg ut,men så er det utrolig kjipt å sitte alene også da.. Jaja,får finne seigmen posen jeg da
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 hehe...vet hvordan du har det. har mange sånne kvelder selv...men i kveld slipper jeg det iallefall.. har fortsatt den aktive femåringen våken og syngende i sofaen her om karius og baktus, og jeg og mannen sitter og ser litt TV,prøver iallefall...prøvd noen nettspill da? mange moro der.. alt fra hjernetrimspill til mer innvikla spill, osv osv...mye selskap for min del i det iallefall når jeg er alene og har ingenting på TV osv:) men ikke alle som liker det da...et forslag bare
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Nei,det har jeg ikke prøvd... Har du noen bra adresser da??
meg & to små vampyrer Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Jeg og gutten på 2,5 har vært på besøk hos mamma, samboeren og min yngste bror i dag. Så de har herja masse meg gutten mens jeg har liggi på sofaen. Kom hjem rett før 21. Har vondt i hode og hals og føler meg helt utkjørt nå, venter på at mannen skal komme hjem fra seinvakt. Da tenkte jeg å spise godteri med ham og sovna foran tven:) he he
ta|ie Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 hehe... Jeg ser det for meg! Gud det må være deilig med små i hus! Har bare hatt en god gjeng med småsøsken jeg Blir litt nettspill etterhvert ja. Tror jeg skal finne meg et gammelt eventyrspill, tar tid og er mye hjernetrim der
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #8 Skrevet 28. februar 2009 Høres koslig ut...er herlig å sovne foran tv`n.Har gjort det mye i det siste så er vel slik det ender ikveld også
meg & to små vampyrer Skrevet 28. februar 2009 #10 Skrevet 28. februar 2009 Nå kom mannen hjem tidlig fra seinvakta:) Han skal hente varmeflaske til meg. Jeg har muligens litt feber ja... godteri og sofa nå da:)
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 28. februar 2009 #11 Skrevet 28. februar 2009 Kjeder meg i kveld.. mannen er på jobb til 23.30.. Gidder ikke se film eller noe alene, så blir til at jeg sitter på nettet her på Bim og facebook, osv.. Jenta mi var hos en venninne til over kl 21, så det var rett i seng med henne når hun kom hjem,... så sitter her alene, og ja.. stapper i meg snop jeg også ;-)
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 Kos deg...og nyt at du har en mann hjemme som kan pleie deg:) Savner min!! men ennå 13 dager til han er hjemme igjen...snufs
ta|ie Skrevet 28. februar 2009 #13 Skrevet 28. februar 2009 Hehe sånn standar ting det at alle sitter med pc'en og stapper i seg snop? ;D Herlig gjeng
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #14 Skrevet 28. februar 2009 Hihi...blir mye bim og snop på meg også Og jeg som ikke skjønner hvor de 4 kiloene kommer fra...haha:)
meg & to små vampyrer Skrevet 28. februar 2009 #15 Skrevet 28. februar 2009 Uff, ikke noe kjekt dipsy.. Ja ja, kos og kos, vi sovner jo bare her uansett da, he he:)
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 28. februar 2009 #16 Skrevet 28. februar 2009 123spill.no spillmix.no var en side til som var utrolig morsom. men husker ikke adr i farta :-S men søker du gennerelt på nett, etter det du liker så kan du fort finne en favoritt
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 28. februar 2009 #17 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har vært på kveldsvakt jeg... så ikke særlig lørdagsfølelse her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå