*bolla pinnsvin* Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Er i uke 24 og har lagt på meg 14 kg allerede. Har ikke vann i kroppen, bare ikke vett nok til å slutte å ete. Eser ut og er helt deppa. Vil bare være ferdig med å være gravid, men det er 4 laaaange måneder igjen. Sist var det hyggelig å ha barn i magen, men nå hater jeg det maks. Føler meg som en feit dass. Det var dagens syting.
SolstråleneMine<3 Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Jeg vet akkurat hva du mener! Jeg klarer ikke å slutte å spise selv.. Husker ikke helt når, men det var en gang før uke 20, da hadde jeg gått opp 10 kilo. Jeg vet at jeg har gått opp mer nå, men jeg tør ikke å sjekke.. Er i uke 26 nå. Jeg prøver å slutte å hive i meg alt mulig usunt, men etter at jordmor sa jeg skulle rose meg for alt jeg ikke puttet i meg i stedet for å rakke ned på meg selv for alt jeg putter i meg, har det egentlig bare gått dårligere.. Og når jeg nå ikke kan ta solarium og samtidig bare driver å legger på meg, føler jeg meg rett og slett ekkel. Jeg er ikke så glad i selvbruning, for jeg får det ikke helt til.. Off, nei nå måtte jeg bare syte litt og når jeg så at det ikke bare var meg
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 og hvorfor skulle du ikke kunne ta solarium? Det er ikke farlig for babyen. Det eneste som du bør være litt obs på er at man som gravid kan få pigmentflekker i solarium/sola ute, og dette er ikke alltid like pent.
b10na&lillegull Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Det er som å høre meg selv! Har ingen energi og spiser hele tiden. Føler meg så utrolig ekkel, har gått opp 10kg (er i uke 23) og gruer meg til neste kontroll!! føler det kommer en ny hake hver dag omtrent.
<3maijente<3 Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Å ta solarium for å få litt glød vil jeg anbefale. Jeg har tatt 15 min 2 ganger i uka i noen uker, og har fått fin farge. Føler seg litt bedre med en gang. Jeg ligger på siden da, for at det ikke skal bli ubehagelig press. Men med nye solariumer blir en brun uansett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå