Gå til innhold

babygrøt med sjokolade

Anbefalte innlegg

Skrevet

var nemlig i kiel her og jada første butikken vi var i ..hadde for pokker ikke babymat . hmm hverdan er det mulig når de hadde kattemat .

a2 butikken vi var i ... hadde bla sjokkolade grøt fra 6 mnd ..

helt sykt at så små skal dyttet på sjokoladesmaken .... eller ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg.

jeg jobbet i portugal-i en barnehage og der serverte de en ekkel brun grøt som luktet veldig sjokolade. og barna MÅTTE spise det. kvalmt og ekkelt!

barn spise det de får servert bare man begynner tidlig nok. hvis man lager søt mat og velger ut "barnevennlige" matvarer så blir de kresne og vil ikke ha normal mat.

minsten min spiser alt. han har fått det samme som oss siden han begynte med middagsmat. eldstemann er det litt værre med. jeg var litt minder klok den gangen og ga han det jeg visste han likte...

Skrevet

Synes det er minst like bekymringsfullt at den eneste melkefrie grøten de selger på de fleste dagligvarebutikker i Norge er Sinlac, som er proppet med sukker. Den var så sinnsykt søt at jeg ble kvalm av smaken.

Skrevet

ja helt enig me ang sinlac. blir så irritert da de andre grøtene har melk i. å ris å mais grøt kan ha spor av melk i seg å inneholder "bare" 97 og 98 % mel. ille nok når bane ikke tåler melka.

sinlacen er så forferdeli søt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...