murmelmamma Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 siden i går kveld har jenta vår hatt litt feber...i natt var hun urolig, våknet og brakk seg, men kastet ikke opp... I dag har allmenntilstanden vært noenlunde... sovet en liten lur, det bruker hun ikke gjøre ellers... I kveld når hun skulle legge seg, så hadde hun rundt 38 i feber..og det er jo ikke mye.... Men nå har hun vært kjempeurolig og sier hun klør sånn i rumpa..og når jeg skal se..så peker hun mot vagina, og ikke bak liksom....så ser jeg til min skrekk at hun er rød...og at hun faktisk har fått noen små hår der nede...men hun hyler i smerter..og sier at det er vondt..vondt...vondt..... Nå har jeg vasket godt..og gitt henne en paracet...men hva i alle dager er dette da??? blir litt stresset her!
Synn(d)e Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Hei! Det trenger jo ikke ha noen sammenheng med at hun har litt feber. kan hende hun har gått og vært våt der nede og blitt sår - det klør jo og er rødt. Angående hår der vet jeg ikke. Smør henne med noe sinksalve om du har? Håper hun sovner godt da, og at det er borte i morgen :-)
murmelmamma Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2009 ja.....nå var hun på do og tisset og hadde vondt da også...tror dere det kan være urinveisinfeksjon?? det er jo vonde saker da...
cherry coke Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Hadde hun fått små hår eller små sår? Om det gjør vondt når hun tisser, kan det jo være en urinveisinfeksjon, ja. Ville ha ringt legen i morgen om hun ikke er bedre. Og uansett tatt henne med til legen på mandag. Stakkars lille jente..
AneB Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 datteren min hadde sopp (etter en penicillinkur) da hun var rundt 1 år. rødt og hun klødde febrilsk da... jeg skjønner VELDIG godt at du er stressa, og hvordan du tenker nå. Ta en tur til legen/legevakt om det ikke er bedre til i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå