omikkesålenge Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 har ikke gått opp for meg i det hele tatt, men på torsdag så testet jeg altså positivt! men tør ikke helt tro på det enda...testet ikke med cb, men med slik en som ligger i en rosa pakke. fikk to klare streker, ikke noe tvil ang det...burde nok teste meg igjen, men er så redd jeg får negativt svar da! uff..er første gangen dette her og jeg vi er egentlig så skrekkelig glade. men når kan en "slippe jubelen løs". hvis en ikke bør fortelle andre om at en er gravid før uke 12 så betyr vel det at en ikke burde være for sikker på at det går bra heller før den tid.. visste ikke det var så mange tanker som kom på ei gang når de to strekene vistes:)
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Først av alt, gratulerer! To streker er to streker! Mitt råd til deg er først og fremst å slappe av, ikke tenk på alt som kan gå galt, i de aller aller aller aller fleste tilfeller går absolutt alt fint og flott:) Ta en test til hvis du ikke føler deg sikker. Den er nok positiv, den også Jeg skjønner hvordan du har det, jeg hadde også slike tanker i begynnelsen av mitt første svangerskap, men legen min sa bare: tenk positivt, for de fleste går alt helt bra og normalt, og du kan uansett ikke gjøre annet enn å være glad og positiv og ta en dag av gangen:) Og fortell det til andre når du føler for det! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå