Gjest Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Og har de noen butikker der man kan gå og se på varene deres? Kikket litt rundt der nå etter link på sofa-innlegget mitt. de harr jo kjempemasse fine ting da, også andre ting enn sofa som vi trenger, f.eks har vi tenkt å ha boblebadekar for hjør osv. Eneste "problemet" for meg var det det var så billig at jeg faktisk ble litt misstenksom ;-) Ting kostet jo gjerne 10 000 - 20 000 kr under tilsvarende produkter jeg har sett i butikker. Er det en hake her eller? Noen som har efaringer med dem? Lever de når de skal, har produktene god kvalitet osv?
Nattinatta Skrevet 1. mars 2009 #3 Skrevet 1. mars 2009 når jeg har stilt de spm pr mail, har de iallefall svart ganske raskt! Mye fint der ja! men aldri kjøpt noe der. dror de har en butikk... men husker ikke hvor...
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Vi googlet litt i går kveld og da fant jeg endel negativt om dem, både på lang levringstid, dårlig kvalitet og noen som hadde bestilt sofa (faktisk den vi likte) synes den var dårlig å sitte i. Må innrømme at jeg er enda mer skeptisk nå...
PopUp Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Har faktisk massa derfra! Sofa, bord, seng, to "gyngestoler" og en sånn sofasak man ligger på. Ikke fornøyd med sofaen, men det andre er knallbra ) De har showroom i Sarpsborg...
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Ok, sarpsborg er litt langt unna for oss. Var i hovedsak sofa vi er ute etter, så da bir det kanskje uaktuelt likevel. Synd da, likte den ene veldig godt rent utsendemessig :-/
PopUp Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 Så eller prøvde ingenting før vi bestilte, tok en sjanse rett og slett ;o) Sofaen er grei den altså, men ikke noe mer enn grei. Fin å se på, men har blitt så "slærkete" i skinnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå