MarihønaMedHvitveis Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Noen som har noe erfaring med forskjellige typer barnevogner og bekkenløsning? Tenker da på 4 hjul, 3 hjul, svingbare forhjul osv. Jeg blir bare ikke kvitt bekkenløsningen. Det går fint hjemme, men når jeg er ute og triller merker jeg det med en gang. Spesielt i denne snø-og slafstiden. Jeg triller 2-4t hver dag, og å trille mindre er ikke akuelt. Hadde en 20kg tung simo kombi, byttet til 12 kg tunge teutonia timmy, men syns ikke det er blitt bedre. Er kunne en 3hjuling være noe? Erfaringer?
mammatil4gull Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 dyr men veldig god å lett å trille.. vil absolutt anbefalle deg trehjulingen one tree hill... oth .. har vel fått nytt navn men den vogna ... lett og go å trille med kraftige lufthjul .... go trillekomfor for deg og barnet ...
MarihønaMedHvitveis Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2009 Har den full liggestilling da? Hun er bare straks 5 mnd,men allikevel så langt kommet at jeg ikke kjøper ny bagvogn nå. tror jeg da. Så da må det altså enten passe med softbag eller være noen form for fotpose eller ellers lunt og greit for en litt mindre småtting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå