Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Vi reiser dit om to uker, så jeg lurer på om det er noe som lønner seg å kjøpe der? Vi var der for 5 år siden, men jeg husker ikke. Vet jeg leste noe om det et sted på internet, men jeg finner det ikke igjen. Mener å huske jeg fikk høre at div treutskjæringer (figurer og sånn) skal være billig, men jeg husker ikke. Noen som vet om ting?
Ajam Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Nja, det meste er jo billigere der, men kommer heller ikke på noe spes som er lurt å kjøpe.. Evnt kamera, minne kort og slikt.. Nyt ferien
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2009 Ja, det var kanskje en ide, tusen takk! Og takk for det, det skal vi!
mamarama og lille banan Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 jeg har vært i Thailand to ganger, og det du ikke kan dra der i fra uten er skreddersydde klær!! det er råbillig og veldig fint! samboeren min fikk sydd en dress i kashmirullblanding, tre skjorter og to slips til ca. 2000 kr, hvis ikke det var enda billigere. det går an å få enda billigere enn det! annet som er billig? tja...mat, suvenirer, stoffer (klær. altså det meste altså. men anbefaler virkelig å få skreddersydd klær. kanskje får du laget drømmekjolen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå