Snupi27 Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 emilie ble holdt hjemme fra bhg onsdag og har vært hjemme siden da. med engang hun spiste gikk det rett gjennom.. nærmest tisset gjennom feil hull de 2 første dagene.. hun var veldig slapp oxo. litt bedre ble det fredag. da bæsjet hun ikke så ofte men det er langt fra fast det som kommer ut. samme i dag.. skikkelig diare men ikke så ofte.. hun har begynt å spise litt mer i dag enn hun har gjort de siste dagene.. blir ikke bæsjen fjernet med engang hun har bæsjet så blir hun kjempe rød. når jeg mener med engang så mener jeg at ikke ikke kan vente 5 min engang.. så det er ganske "sterkt" det som kommer ut regner jeg med nå har hun da holdt på i 4 dager.. hvor lenge pleier det å vare egentlig?
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Blåbærbiola og blåbærsaft er veldig bra. Ellers -eplejuice+vanlig farris (blandet 50/50)(bra med tanke på å få salter i kroppen igjen) -vann med potetmel
olla Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Vi var til legen etter 2 uker med diare, ikke så mye som du sier, men en del. Han sa det kan gå 2-3 uker før det går over. MEN: en MÅ se på allmenntilstanden, den må DU vurdere.
Lupinia Skrevet 28. februar 2009 #5 Skrevet 28. februar 2009 Hvis du ikke får i henne eplemost og farris kan det være en løsning å kjøpe GEM på apoteket. Det er et salt og sukkerpulver som skal blandes ut i vann. Begge de to eldste her har drukket det slik det er, men det kan også blandes med saft. Jeg har prøvd dette når ungene har hatt langvarig diare, tre ganger til sammen tror jeg, og da har det snudd i løpet av et døgn. Det fungerte like bra på ungen til en venninne av meg. Vidundermiddel, spør du meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå