Mamma2OO5 Skrevet 28. februar 2009 #1 Skrevet 28. februar 2009 Hva gjør man? Han peller nese HELE tiden og det hjelper ikke noe hva jeg sier. Blir bare mas ut av det, men det er jo så stygt å se på. Særlig når vi er ute og borte/har besøk! han er 3 og glemmer seg jo helt sikkert. Men jeg synes det er en så utrolig dårlig uvane. Vhordan venne han av med det? Er det noen grunn til at unger peller seg mye i nesa? Han blir jo irritert når jeg maser på han ang dette flere ganger daglig også...
neste*gang Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 jeg spør min hva han leter etter i nesa? rusk...sier han... og det hjelper ikke den døyt å si at han ikke skal gjøre dette, da gjør han det enda mer...
Lystpåentiljeg Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Huff, så irriterende - har dessverre ingen tips! Min på 2 har heldigvis ikke begynt, men kusinen på 10 gjør det fortsatt - sett fingeren går i munnen også, kvalmt.
Mamma2OO5 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2009 Ja ja det er jo rett i munn da. Sier det er noe i neeeeeeeeeesaaaaaaaaa hehe. Jeg blir jo irritert jeg da, for det tar helt av akkurat nå. men da skal jeg ta den med hva han leiter etter... får håpe det går over snart. han har nettopp begynt med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå