Gå til innhold

Noen som har vært i legoland med 3-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å reise dit til sommeren. Minsten blir 3 år 29. Mars. De andre to blir 6 og 8 år i sommer. Blir det bare stress med å holde oversikten eller går det bra? Er det noe for sånne småttinger der? Er vel mest redd for å miste han i mengden.. Eller kanskje dere har noen andre forslag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min minste var 2 år når vi var der, og det var supert! Han var helt facinert, og det er absolutt å anbefale. Vi var der i juli mnd, og det var utrolig mye folk da, så hvis vi skal dit igjen, blir det nok før eller etter høysesongen. Er en oversikt på legoland.dk, og aktivitetene er åpne utenom høysesong også.

Skrevet

Snuppa på 4 har vært der 3 ganger. Sist gang var hun 3 år og 8 mnd. Da storkoste hun seg. Det var mange karuseller/aktiviteter hun kunne holde på med. I ferier og helger er det sinnsykt lange køer, og det kan være litt av en prøvelse for en 3 åring. Vi var der da de åpnet om morgenen. Slapp unna en del køståing med det. Var ikke noe mer redd for å miste henne der enn når jeg er på kjøpesenter.

Skrevet

Ja det beste er vel kanskje å reise utenom sommerferie, men jeg vet ikke helt.. da må vi be fri eldstejenta fra skolen og hun vil jo miste endel undervisning. Eller er det ok? Må vel få noe opplegg så vi kan følge opp da.

Skrevet

Er jo sikkert bedre i juni og august enn juli også da...

Skrevet

Hva med å reise til Legoland i Tyskland? Der er det ikke så mye kø, og fellesferien i Europa er i august, så hvis dere reiser i slutten av juni eller i juli så slipper dere unna de verste køene. Været er bedre også! Og München er en nydelig by! 3 år er en perfekt alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...