Lotta2010x2012 Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Tester alltid 2-3 dager før ikm. Blir jo så kjedelig hvis man skal vente til etter ikm, for da får man jo aldri testet, bortsett fra den gangen det klaffer, og det kan jo ta lang tid. Mye mer spennende og ta en test litt før synes jeg:D Du kan vel prøve en test i morgen? Lykke til!!
oneLone Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2009 Måtte teste nå. Negativ Gtest. Og middels svak ELtest. SUKK! Blir som vanlig
M ♥ ♂-2010 Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 Har også ikm på tirsdag, og skal teste imorgen og mandag. Testet igår og den var negativ. Jo nærmere ikm du tester, jo større sjanse er det jo for å få positivt resultat.. Det ordner seg!!
Void Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har også IKM tirsdag. Testet idag (søndag) og den var svakt positiv Men jeg tør ikke ha noen forhåpninger enda. Må teste noen flere ganger først..
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 jeg har også IKM på tirsdag. Testet på morgenen i dag. Den var negativ:( Men kan ikke gi helt opp ennå.. Siden jeg har gått på pergo så kan det jo hende at IKM er blitt forskjøvet et par dager også? Har ingen symptomer men, er vel ikke alle som får det heller (håper jeg) Vil teste i morgen og på tirsdag med CB så får vi se.. Er det sånn at CB er mer pålitelig enn billigtester? Void: Det er jo kjempebra:) du fikk ihvertfall en svak positiv da!! Mer enn jeg fikk.. Var det billigtest?
*nr4isommer* Skrevet 1. mars 2009 #7 Skrevet 1. mars 2009 har også IKM på tirsdag...fikk negativ med billigtester i dag... lurer også på om de man kjøper på apoteket er mer politelige...
Loli Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 På bruksanvisningen til billigtest står det at den er sikker 1 dag etter uteblitt mens...så da vil vel det si at den er litt mindre følsom enn cb som kan vise 4 dager før? Hmmm, men jeg begynenr å teste noen dager før alikevel! De er jo så billige, og dessuten leser man jo om tilfeller der noen har testet positivt opptil 5 dager før med billigtest og så...
Void Skrevet 1. mars 2009 #9 Skrevet 1. mars 2009 Det var en billigtest, ja (strimmel). Trenger ikke godvilje en gang for å se at det er en svak strek der Håper det går bra!!!!!
oneLone Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har også gått på pergo. men er i pauseperiode nå. Ingen symp. her Men MÅ jeg teste med morgenurin?
trøndermamman87 Skrevet 1. mars 2009 #11 Skrevet 1. mars 2009 hei alle sammen:) jeg testet neg. 2 dager før ikm. svakt pos. på ikm dagen, og sterkt pos. 4 dager over ikm. t
M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. mars 2009 #13 Skrevet 2. mars 2009 da er det fortsatt håp for meg... har ikm til onsdag, har testet neg med cb idag.. :/ håpe håpe håpe!
Musemor med tre søte små Skrevet 2. mars 2009 #14 Skrevet 2. mars 2009 Oi så stendene, hold oss oppdatert
M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. mars 2009 #15 Skrevet 2. mars 2009 skal nevnes at jeg testet med cb digital, så der er det jo enten eller! skal ta en med vanlig kryss imorgen ;-) også håper vi på i det minste et svakt kryss:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå